וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל ויפליך שנפצע מפגיעת טיל נ"ט הובא למנוחות

רמי שני ומוטי לוי

18.4.2011 / 0:02

למרות מאמצי הרופאים, הנער דניאל ויפליך, שנפצע באורח אנוש מירי טיל נ"ט לעבר האוטובוס בו נסע במערב הנגב, מת בביה"ח סורוקה. אביו: "החיים והמוות לא תלויים בנו"

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג. קריינות: אביב אברמוביץ'. עריכה:טל רזניק)

דניאל ויפליך מבית שמש הובא הלילה (שני) למנוחות בבית העלמין "ארץ החיים" בצומת שמשון, ליד בית שמש. דניאל מת מפצעיו בבית החולים סורוקה בבאר שבע, לאחר שנפצע באורח אנוש לפני עשרה ימים מפגיעת טיל נ"ט שנורה מרצועת עזה באוטובוס בו נסע, סמוך לצומת סעד שבמערב הנגב.

דניאל בן ה-16 נקלע לירי לאחר שעשה את דרכו לביקור אצל סבתו שמתגוררת באחד היישובים באזור שאליו נורה הטיל הקטלני. הפצצה פגעה בחלקו האחורי של האוטובוס ודניאל נפצע באורח אנוש מרסיסים בראשו ובכל חלקי גופו.

יצחק ויפליך, אביו של דניאל, הודה אמש לצוות הרפואי על הטיפול המסור בבנו. "הרופאים ופרופסור סופר וכל המחלקה פה, אלה מלאכים, באמת", אמר האב לערוץ 10. "כל הכבוד להם על כל מה שהם עשו. אנחנו יודעים שזה מעבר למה שמקובל לעשות. אלה הדברים שלא תלויים בנו, זה החיים והמוות".

שלום גרינברגר, ידיד המשפחה השוהה ברגעים אלה ליד הוריו של הנער, יצחק ותמר, בסמוך לחדר הטיפול הנמרץ בו היה דניאל מאושפז, סיפר לוואלה! חדשות על התחושות: "הם אומללים. היום כבר הבינו שזה הסוף. הם היו חדורי תקווה ואמונה". גרינברגר הוסיף וסיפר כי הקהילה בבית שמש בה מתגוררים ההורים אספה לטובתם כסף, אך היום בצהריים כל הכסף נגנב בבית החולים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו, שרה נתניהו, שלחו אמש את תנחומיהם להוריו של דניאל ויפליך. נתניהו כתב כי "רעייתי שרה ואני משתתפים בצערכם ביום קשה זה. יחד עם כל עם ישראל, גם אנו התפללנו להחלמתו של דניאל וקיבלנו היום בצער עמוק את הבשורה המרה. אני יודע שדבר לא יוכל לנחם אתכם על אובדנכם, אך אני רוצה שתדעו שהעם כולו דואב עמכם. מדינת ישראל לא תשקוט עד שתמצה את הדין עם המרצחים שפגעו בדניאל".

לפני מספר ימים חלה החמרה במצבו של דניאל, שבמשך כל תקופת אשפוזו בבית החולים, שהו לצדו בני משפחתו. יצחק, אביו של דניאל, אמר ביום שלישי שעבר כי "המצב קריטי מאוד, אני לא יכול להיכנס לפרטים, אנחנו כרגע צמודים לרופאים". כמה ימים לפני כן אמר האב כי "נותר לנו כרגע רק להתפלל. אנחנו רק מנסים לקוות לטוב. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולבקש מכל מי שיכול שיתפלל לרפואתו של דניאל. הוא ילד חזק ואנחנו מקווים שהוא ייצא מזה".

(עדכון ראשון: 23:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully