וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרזות בבת ים: מה תעשה אם ערבי מתחיל עם אחותך?

יהושע בריינר ופנחס וולף

17.12.2010 / 0:04

ברחבי העיר נתלו כרזות הקוראות להפגנה נגד הערבים, שלדברי מארגניה "לוקחים ומקלקלים את בנות העיר". ח"כ טיבי: "מה שלא נפסק בצפת ובפסגת זאב לא ייעצר בבת ים"

סערת מכתב הרבנים שקראו לא להשכיר דירות לנכריים עוד לא נרגעה, וכבר מסתמנת הסערה הבאה. ברחבי בת ים נתלו אמש(חמישי) כרזות הקוראות להפגין בשבוע הבא נגד הפיכת העיר למה שמכונה כאתר בילוי של ערבים, תחת הכותרת "שומרים על בת-ים יהודית".

בין היתר נכתב בכרזות: "הערבים משתלטים על בת ים, קונים ומשכירים דירות מיהודים, לוקחים ומקללים את בנות העיר, 15 אלף בנות יהודיות נלקחו לכפרים. יהודים, בואו ננצח". בכרזה אחרת נשאלים תושבי העיר - "מה היית עושה אם ערבי היה מתחיל עם אחותך? נודע לנו בתקופה האחרונה על תופעה מצערת - מאות מבנות בת ים והמרכז מתחברות עם ערבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר ביוזמה פרטית של מספר תושבים בעיר, אולם הם מקבלים ייעוץ והכוונה מתלמידיו של הרב יצחק שפירא מיצהר. אלו הגדירו בשנים האחרונות מספר יישובים בהם מתגוררים יהודים וערבים במשותף, והחליטו לסייע לאלו המבקשים לגרש מהם תושבים ערבים. קבוצות דומות פועלות בפסגת זאב ונווה יעקב שבירושלים וכן בלוד ובערים מעורבות נוספות.

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) אמר בתגובה לוואלה! חדשות כי "סרטן הגזענות מתפשט בגופה של החברה הישראלית, והוא עובר מפסקי הלכה להלכה למעשה. מה שלא נפסק בצפת, בפסגת זאב ובגבעה הצרפתית לא ייעצר בבת ים. יש להגביר את המאבק היהודי-ערבי של השפויים במדינה הזאת, כדי לנצח את הווירוס הקטלני הזה. זו מודעה נוראית וכפי שאמרתי בעבר, מחולליה לא למדו פרק בהיסטוריה היהודית. מה שאני רואה גם המשטרה והיועץ המשפטי לממשלה רואים. הכדור נמצא כעת במגרש של רשויות החוק. אבל גזענות מנצחים לא רק באמצעות אכיפת החוק אלא בעיקר על ידי מאבק ציבורי והשמעת קול".

בתוך כך הגיש היום ח"כ מיכאל בן ארי בקשה צינית בפני היועמ"ש, על מנת שזה יחקור את קרן קיימת לישראל, לאחר שלדבריו, היא פועלת בשיטות גזעניות, וזאת בתגובה לבקשה לחקור את הרב שמואל אליהו. "הגיע הזמן להציב מראה בפניהן רשויות החוק. לפני שהם מדברים על גזענות רבנים הרי שלפי פסיקתם, גם קק"ל היא גזענית".

(עדכון ראשון: 16.12.2010, 21:52)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully