וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוכבו לחקירה השכנים שדלתם מחצה למוות פעוט

איילה חננאל

2.11.2010 / 15:32

המשטרה חוקרת בני זוג מי-ם בחשד לרשלנות, לאחר שהשאירו מחוץ לביתם דלת פלדה שמחצה למוות פעוט בן שנתיים. מבדיקה ראשונית עולה בני הזוג החליפו את דלת הכניסה לביתם לפני מספר חודשים והשאירו את הדלת הישנה בחדר המדרגות

המשטרה עיכבה לחקירה בני זוג משכונת קריית היובל בירושלים, לאחר שהשאירו מחוץ לביתם דלת פלדה שלפי החשד מחצה הבוקר (שלישי) למוות פעוט בן שנתיים. בני הזוג, שגרים בשכנות למשפחת הפעוט, חשודים ברשלנות.

מבדיקה ראשונת של המשטרה עולה כי הדיירים בקומה הראשונה בבניין החליפו לפני מספר חודשים את דלת הכניסה לביתם, והשעינו את הדלת הישנה על הקיר בחדר המדרגות. היום הגיעו האם ובנה, בן השנה וחצי, המתגוררים בבניין ונכנסו לחדר המדרגות. בזמן שהאם הורידה את הפעוט מהטיולון כדי לקשור את הטיולון למעקה, ניגש הפעוט אל הדלת, נגע בה וזו נפלה עליו ומחצה אותו.

ילד בן שנתיים נמחץ למוות תחת דלת פלדלת, נובמבר 2010. עומר מירון
תמונות מזירת האירוע/עומר מירון

החובשת רבקה אור סיפרה לוואלה! חדשות: "בכניסה לבניין הייתה דלת שמתחתיה שלולית דם. נכנסנו לדירה ושם מצאנו פעוט כבן שנתיים מדמם כשהוא שוכב על הספה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בו פעולות החייאה עד שהגיעה ניידת טיפול נמרץ של מד"א ירושלים והמשיכה עם פעולות החייאות מתקדמות ועם תרופות".

לדברי אמו של הפעוט, היא יצאה עם בנה מביתם ואחזה בידו. לפתע הפעוט אחז בדלת שנפלה עליו. לדברי אביו של הפעוט, מדובר בדלת שהוחלפה לפני חודש וחצי. האב הוסיף כי השכן שהחליף את הדלת, התבקש להוציא אותה מחדר המדרגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully