וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג'ון בישראל: "באתי להפיץ שלום ואהבה"

עינב שיף

18.6.2010 / 0:02

המוזיקאי הבריטי לא אכזב את הקהל הישראלי, עלה על הבמה באיצטדיון רמת גן וסחף את 47 אלף הצופים הנלהבים. "אף אחד לא יעצור אותנו מלהופיע כאן. אנחנו מפיצים שלום ואהבה"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: לירז ליבנה)

שורה של אמנים ביטלו את הופעותיהם בישראל בתקופה האחרונה, אך מעריציו של אלטון ג'ון יכולים לנשום לרווחה. המוזיקאי הבריטי עלה אתמול (חמישי) על הבמה באיצטדיון רמת גן כשהוא לבוש בחולצה כחולה, חליפה שחורה מקושטת ומשקפי השמש המפורסמים, וביצע לעיני כ-47 אלף צופים נלהבים את אחת ההופעות הגדולות של הקיץ.

אלטון ג'ון. Ariel Schalit, AP
"אנחנו לא בוחרים בפינצטה איזה מצפון אנחנו רוצים לשרת". אלטון ג'ון הערב באיצטדיון רמת גן/AP, Ariel Schalit

ג'ון פתח עם ביצוע מלהיב ל- Funeral for a Friend / Love Lies Bleeding ועבר אחר כך ל-Saturday Night's Alright. כבר בתחילת ההופעה אמר אלטון ג'ון מה דעתו על הקריאות שהופנו אליו לבטל את ההופעה ופנה בעברית אל הקהל: "אנחנו מאוד שמחים להיות כאן. לא יעצרו אותנו מלבוא לכאן בייבי. אנחנו מפיצים שלום ומפיצים אהבה. אנחנו לא בוחרים בפינצטה איזה מצפון אנחנו רוצים לשרת".

הקהל מצידו הגיב במחיאות כפיים סוערות שהרעידו את האיצטדיון כולו. משם המשיך אלטון ג'ון לביצוע מרגש של השיר Levon. אחר כך עבר אלטון ג'ון לבצע את Madman Across the Water ולאחריו הגיע תורו של השיר Tiny Dancer הזכור לטובה מפסקול הסרט "כמעט מפורסמים". ג'ון הקדיש את השיר לבחורה מסתורית בשם רוני "החוגגת היום יום הולדת 40".

אלטון ג'ון בהופעה בישראל- יוני 2010. שוקה כהן
"אנחנו מפיצים שלום ומפיצים אהבה". אלטון ג'ון על הבמה בישראל/שוקה כהן

השיר הבא בהופעה הוא Philadelphia Freedom. שיר של ג'ון משנת 1975 שנחשב לאחד הלהיטים הגדולים של אותה תקופה. משם עובר ג'ון לשיר הנושא של אחד מאלבומיו הטובים ביותר: Goodbye Yellow Brick Road. הקהל קם על רגליו ומנופף בסטיקלייטים ירוקים שחולקו לו מבעוד מועד.

Daniel הוא השיר הבא בהופעה. שיר אנטי מלחמתי על בחור שהתעוור במלחמת וייטנאם. אחריו מגיע Rocket Man. להיט ענק של ג'ון מ-1972. ברקע מוקרן קטעי וידאו חלליים עם תמונות של אלטון בצעירותו.

אלטון ג'ון בהופעה בישראל- יוני 2010. שוקה כהן
אלטון ג'ון בהופעה בישראל- יוני 2010/שוקה כהן

ג'ון מסיים לבצע את השיר. קם מהפסנתר, מתקדם לכיוון הקהל, מודה לו, חוזר לפסנתר ומבצע את I Guess That's Why They Call It the Blues. השיר הבא בהופעה הוא Sacrifice ואחריו Take Me to the Pilo.

"השיר הבא מוקדש לכל האוהבים בקהל" הכריז הזמר הבריטי ועבר לבצע את Something About the Way You Look Tonight. אחר כך התפנה ג'ון להציג את חברי הלהקה ומשם עבר לחלק השני של ההופעה וללהיטים Don't Let the Sun Go Down on Me, Sorry Seems to Be the Hardest Word והשיר שהפך אותו באופן רשמי לאחד האמנים המוכרים בעולם – Candle in the Wind

אלטון ג'ון בהופעה בישראל- יוני 2010. שוקה כהן
לא פסח על אף אחד מלהיטיו הגדולים/שוקה כהן

אחר כך באים בזה אחר זה "Sad Songs", "Bennie and the Jets", "Bitch Is Back" וכמובן "I'm Still Standing", שמקים את הקהל על הרגליים. השיר הזה מהווה את רגע השיא של ההופעה עד כה. אחריו מגיע "Crocodile Rock" שכולל את הפזמון האלמותי "לה לה לה לה לה" בסגנון ספידי גונזלס ומתפתח לדואט בין אלטון ג'ון לקהל.

מסתיים השיר. ג'ון מקבל זר פרחים מהקהל ויורד מהבמה. הקהל כולו על הרגליים, מוחא כפיים, מבקש עוד. ג'ון לא מאכזב. הוא חוזר לבמה, לבד. הוא ניגש לקצה הבמה וחותם למעריצים. חוזר אחורה, מתיישב ליד הפסנתר ומבצע את Circle Of Life. השיר מתוך המחזמר והסרט "מלך האריות". ברקע על המסכים קטעים מהסרט. הוא מסיים את ההופעה עם השיר Your Song, אחד מהשירים המפורסמים שלו.רגע לפני שהוא ניגש לביצוע השיר הוא פונה לקהל ואומר: "אני רוצה לאחל לכם אושר, שלום ושגשוג ולהודות לכם שהייתם כאן עבורי ועבור הלהקה. שאלוהים יברך אתכם". הוא יורד מהבמה והשמיים מתמלאים בזיקוקים.

עדכון ראשון: 20:48

רשימת השירים

1. Funeral for a Friend / Love Lies Bleeding
2. Saturday Night's Alright (For Fighting)
3. Levon
4. Madman Across the Water
5. Tiny Dancer
6. Philadelphia Freedom
7. Goodbye Yellow Brick Road
8. Daniel
9. Rocket Man
10. I Guess That's Why They Call It the Blues
11. Sacrifice
12. Take Me to the Pilot
13. Something About the Way You Look Tonight
14. Don't Let the Sun Go Down on Me
15. Sorry Seems to Be the Hardest Word
16. Candle in the Wind
17. Sad Songs (Say So Much)
18. Bennie and the Jets
19. Bitch Is Back
20. I'm Still Standing
21. Crocodile Rock
הדרן
21. Circle Of Life
22. Your Song

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully