וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נהג שיכור נמלט מהמשטרה והרג בת 23

אריאל נוי ואיילה חננאל

20.5.2010 / 0:10

צעירה בת 23 נהרגה בתאונת דרכים חזיתית ליד פלמחים. לפי החשד, נהג הרכב שבו היא נסעה היה בגילופין, נהג ללא רישיון בתוקף, ואף ניסה להימלט מניידת תנועה שסימנה לו לעצור לבדיקה. בתאונה גם נפצעו קל אם ובתה התינוקת

תאונת דרכים קטלנית סמוך לפלמחים: צעירה בת 23 נהרגה אתמול (רביעי) בתאונת דרכים חזיתית בכביש 4311. הצעירה נפצעה בתחילה באורח קשה, אך הצוות הרפואי בבית החולים תל השומר נאלץ לקבוע את מותה. מחקירת המשטרה עולה כי נהג הרכב שבו נסעה הצעירה היה בגילופין ונהג ללא רישיון בתוקף. הוא נפגע באורח קשה.

עוד עולה מחקירת המשטרה, כי זמן קצר לפני התאונה, סימנה ניידת של משטרת התנועה לנהג לעצור בצד. אך הנהג, צעיר בן 27, המשיך לנסוע, סטה מנתיב הנסיעה והתנגש ברכב אחר, בו נסעו אם בת 26 ולצדה בתה התינוקת. הן פונו במצב קל למרכז הרפואי תל השומר.

צעיר נפצע קשה בתאונה בגליל

מוקדם יותר צעיר כבן 20 נפצע באורח קשה, ואדם נוסף נפצע באורח קל בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב בכפר מע'ר שבגליל העליון. צוות מד"א מאזור הירדן טיפל בפצועים במקום ופינה את הפצוע באורח קל לבית החולים פוריה בטבריה. הצעיר שנפצע באורח קשה פונה במסוק, כשהוא סובל מפגיעת ראש, לביה"ח רמב"ם בחיפה.

מהרשות הלאומית לבטיחות בדרכים נמסר כי מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים ברחבי הארץ 150 בני אדם, לעומת 140 בני אדם שנהרגו בתאונות בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בעלייה של 7% לעומת מספר ההרוגים בתאונות דרכים בתקופה המקבילה ב-2009.

עדכון ראשון: 18:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully