וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין בת"א: השיבו את המסתננים לאפריקה

איילה חננאל

26.4.2010 / 15:39

תושבי דרום ת"א פתחו בקמפיין הקורא להחזרת מסתננים מאפריקה לבתיהם. במסגרת הקמפיין תלו מאות מודעות עליהן נכתב "הסתננות=הפקרות=אלימות". התושבים: "אנו לא גזענים"

מאות מודעות הקוראות להחזרת המסתננים מאפריקה לבתיהם נתלו בימים האחרונים ברחבי תל אביב. תושבי דרום העיר העומדים מאחורי הקמפיין, טענו כי המודעות נתלו בעקבות ארבעה מקרי רצח שאירעו מתחילת השנה בהם היו מעורבים מסתננים. במודעות נכתב: "די להפקרות! הסתננות =הפקרות=אלימות". התושבים טוענים כי הקמפיין נעשה בתמיכת חבר מועצת עיריית ת"א שלמה מצלאווי.

מצלוואי אמר כי "שכונות הדרום הם פח הזבל של כל מדינת ישראל ונגרם סבל רב לתושבים כאשר מצרפים לשכונה, שגם ככה רוב תושביה במצוקה, אוכלוסייה כגון המסתננים שגם הם אוכלוסייה חלשה ובמצוקה". מצלוואי הוסיף כי בשכונת התקווה בלבד, 75% מהתלמידים הם ילדי מסתננים וילדיהם של עובדים זרים וכי פעל להעברת חלקם מתלמידים אלה ללימודים בבתי ספר בשכונות בצפון תל אביב. מצלוואי ביקר את עיריית ת"א ואמר שהעירייה כשלה ו"ממשיכה במדיניות הפקרת שכונות הדרום, בכך שלקחה אוכלוסייה חלשה כגון המסתננים, ריכזה אותם באזור מועד לפורענות כגון התחנה המרכזית הישנה, כאשר חוקי הממשלה הותירו אותם חסרי תעסוקה ומשם דרכם לפשע הייתה קצרה. את המחיר משלמים תושבי שכונות הדרום שחיים תחת טרור של מעשי אונס ורצח".

מצלוואי הוסיף כי "רק לאחרונה הותקף תושב השכונה בשנות ה-70 לחייו לאחר שיצא מתפילת שבת, רק מפני שהעיר למספר מסתננים שהשתינו על קיר בית הכנסת. אנחנו לא גזענים. אם ממשלת ישראל החליטה לא להחליט בסוגיית הפליטים אנו דורשים כי אותם אישי ציבור בעלי אג'נדה הומנית כביכול, יעשו מעשה וישכנו חלק מאוכלוסיית הפליטים בשכונות שהם מתגוררים בהן בצפון ת"א. עוד אמר כי "ריכוזם של אוכלוסיית המסתננים בשכונות הדרום הביאה למצב בו תושבי השכונה הוותיקים, קשישים, נשים, ילדים וטף מפחדים לצאת מהבית ואפילו קציני המשטרה מודים כי- 40% מהפשיעה באזור מבוצעת על ידי מסתננים".

עדכון ראשון: 10:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully