וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתאבדות, גולדרינג הובא למנוחות

24 שעות לאחר התאבדותו, הובא אסף גולדרינג למנוחות. עשרות בני אדם ליוו את האיש שהואשם ברצח בתו נעה בדרכו האחרונה. גולדרינג נקבר בבית העלמין במקום צדדי

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: עידן גוראל)

הלווית גולדרינג. אורי לנץ
גולדרינג נקבר במקום צדדי/אורי לנץ

אסף גולדרינג, שהואשם ברצח בתו נעה בת השלוש, הובא אחר הצהרים (שלישי) למנוחות, לאחר שאתמול שם קץ לחייו בחצר הטיולים של כלא "הדרים". עשרות בני אדם הגיעו להלוויתו של גולדרינג שנערכה במושב בני ציון וביניהם בני משפחה, חברים וקרובים. מסע ההלוויה התנהל בשקט ובסופו נקבר גולדרינג במקום צדדי של בית העלמין.

גולדרינג, שהוצא אתמול מתא מעצרו לטיול בחצר, טיפס באמצעות דלת, נעזר בגדר חצר הטיולים וקפץ מגובה של שלושה מטרים אל רצפת הבטון. כתוצאה מהקפיצה נפגע גולדרינג קשה בראשו. צוות מגן דוד אדום שהגיע לבית הכלא קבע את מותו. משירות בתי הסוהר נמסר לאחר המקרה כי סוהר ששהה במרחק של כ-10 מטרים בלבד ממנו וסרק את חצר האגף טיפל בו.

פרקליטו של אסף גולדרינג, עורך הדין גדי זילברשלג, אמר לאחר המקרה כי התאבדותו מוכיחה שהוא היה "אדם בעל מצפון, שלא יכול היה לשאת את המעשה הנורא שביצע". הוא הוסיף שעל פי המידע שבידיו, ההתאבדות היא תוצאה של רשלנות חמורה מצד השב"ס. האנשים שהיו צריכים לשמור עליו לא שמרו כראוי. לדבריו, מחומר החקירה עולה שגולדרינג היה תחת השפעת כדורים בעת שרצחאת ביתו ולא ידע מה הוא עושה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully