וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עו"ד חכם צבר אויבים רבים לאורך הקריירה"

נתיב נחמני

12.6.2008 / 8:35

עו"ד חכם, שייצג בעבר דמויות בולטות בעולם הפשע, נהרג אתמול בפיצוץ ברחוב יגאל אלון בעיר. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה

איריס דומאני

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

גורמים במשטרה העריכו הבוקר (חמישי), כי חקירת רצח העו"ד הפלילי יורם חכם, שחוסל אתמול בלב תל אביב, תהיה ארוכה ומורכבת, מאחר שהנרצח צבר לאורך הקריירה שלו אויבים רבים. כך דווח ב"הארץ". מפקד מחוז תל אביב, ניצב אילן פרנקו, אמר כי "עדיין לא ברור אם הרצח אירע על רקע עיסוקו או על רקע אחר. בהערכת מצב ראשונית עלו כמה וכמה כיווני חקירה וכבר נקטנו מספר פעולות חקירה דחופות שהיה צורך לקיים".

חכם, עורך הדין פלילי בכיר, נהרג אתמול בפיצוץ רכבו ברחוב יגאל אלון בתל אביב. חכם, בן 53, גרוש ואב ל-4 בנות, מת במקום כתוצאה מהפיצוץ. צו איסור פורסם הוטל על חקירת החיסול.

חכם, שהיה מהבולטים בעורכי הדין הפליליים, ייצג דמויות מרכזיות בעולם הפשע הישראלי. שמו נקשר בשתי פרשיות מתוקשרות, באחת מהן הוא פוטר על ידי אחד מלקוחותיו, אסי אבוטבול. בפרשה אחרת הוא הואשם על ידי איש עסקים כי ניהל רומן עם אשתו וכי גנב ממנו כספים.

"הג'יפ נהרס לחלוטין"

הפיצוץ אירע ברכבו של חכם אתמול סמוך לשעה 19:00 בעת נסיעתו. הרכב המשיך לנסוע ופגע ברכב חונה נוסף. כתוצאה מהפיצוץ נהרס לחלוטין הג'יפ שעליו הוטמן חומר הנפץ, ורסיסים עפו למרחק של עשרות מטרים.

שני עוברי אורח שעברו במקום לקו בחרדה, והם הועברו לטיפול בבית החולים "איכילוב". מחקירה ראשונית עולה כי מטען החבלה הוצמד לתחתית הרכב, מתחת לכסא הנהג. החקירה הועברה למפלג התשאול של מחוז תל אביב .

כוחות המשטרה שהגיעו למקום, הרחיקו סקרנים מהזירה, ופתחו בחקירה. חבלן משטרתי פעל במקום על מנת לוודא שאין מטענים נוספים באזור.

עד ראייה נוסף המתגורר בסמוך למקום האירוע אמר כי הוא ראה את נהג הרכב שהיה בג'יפ בזמן הפיצוץ, הוא הוסיף כי כוחות המשטרה הגיעו למקום תוך דקות ספורות. המשטרה סגרה לאחר הפיצוץ את רחוב יגאל אלון מרחוב יצחק שדה עד רחוב השלושה.

3 חיסולים בעולם המשפט תוך שנתיים

בשנתיים האחרונות בוצעו עוד שני חיסולים של אישים במערכת המשפט. באפריל 2006 נרצחה עו"ד ענת פלינר, אם לשניים בת 42, בפתח ביתה ברמת השרון. פלינר פתחה את דלת ביתה והופתעה על ידי אלמוני שדקר אותה בבטנה. בנה בן ה-10 הזעיק את מגן דוד אדום, שפינה אותה לבית החולים. בדרך הספיקה פלינר להגיד לרופאים כי אינה יודעת מי עמד מאחורי המעשה. לאחר מכן נפטרה מפצעיה. המשטרה עדיין לא הצליחה לעלות על עקבותיו של הרוצח או לגלות את מניעיו. תיק הרצח עדיין פתוח.

שנתיים קודם לכן נורה למוות ד"ר עדי אזר, שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, בכניסה לביתו ברמת השרון. אזר בן ה-49, נורה שלוש פעמים – ירייה אחת בראשו, שנייה בחזהו ושלישית בידו. אזר נרצח, על פי החשד, על ידי אסיר העולם רפי נחמני, שנשלח בהוראתו של אסיר העולם יצחק זוזיאשווילי לבצע את החיסול בניסיון להביא לקיצור תקופת מאסרו. אזר נבחר לחיסול מתוך רשימה של שמונה שופטים, וזאת מאחר ומסלול הבריחה מביתו היה הנוח ביותר.

עודכן לראשונה: 19:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully