וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רדידות ושקר": רעיית בנט תקפה את לפיד בפייסבוק

8.7.2014 / 5:31

גילת בנט לא הסתירה את זעמה, ובחרה להגיב דווקא בעמוד הפייסבוק של שר האוצר, לעיני כל: ”פלסטיק, ריקנות, לפידקופדיה”, כתבה - וגם איחלה: ”בהצלחה עם דעותיך האקסטרה סמולניות”

יאיר לפיד ונפתלי בנט בדיון בהשתתפות רה"מ בעקבות חתימות 40 ח"כים בנושא יוזמת השלום הערבית. מאי 2013. עומר מירון
היו ימים. יאיר לפיד ונפתלי בנט בכנסת, בשנה שעברה/עומר מירון

היחסים בין נפתלי בנט ויאיר לפיד ידעו עליות ומורדות לאורך השנה האחרונה. מי שהוגדרו בתחילת דרכם "אחים", ויחד יצרו את הברית שאפשרה את הקמת ממשלת נתניהו השלישית, התרחקו מאוד בחודשים האחרונים ובשיחות סגורות ופתוחות הרבו להתבטא אחד נגד השני. אלא שרק לעתים נדירות ניתן לקבל הצצה ישירה ואותנטית למה שחושבים השרים וקרוביהם על הקולגות שעמם הם עובדים. הזדמנות כזו ניתן היה למצוא בתגובה שכתבה גילת בנט, אשתו של נפתלי בנט, לפוסט שפרסם לפיד. בין התגובות לפוסט ניתן היה למצוא גם את זו שלה: "אז איזו עוד רפורמה של בעלי (בעל היכולות החוכמה, היוזמה והאומץ) אתה מתכוון לנכס לעצמך מחר?", שאלה בנט.

רק ביום ראשון אמר לפיד ברמז בוטה כי "שרים לא אמורים להתבטא כמו טוקבקיסטים", ככל הנראה כעקיצה על התנהלותו של שר הכלכלה שהתבטא רבות בתקשורת מאז חטיפת הנערים.

עוד ידיעות באותו נושא:
גם השר בנט עם "דוד הנחלאווי": "הייתי פועל כמוהו"
דעה: נפתלי בנט מסית נגד החינוך החילוני
מצנע לא חוזר בו: "לבית היהודי ולחמאס מטרות זהות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לגבי דעותיך האקסטרה סמולניות, שיהיה לך בהצלחה עם זה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש פרסם בערוץ 10 העיתונאי רביב דרוקר שלוש תגובות שכתבה הגברת בנט על הקיר של לפיד בפייסבוק. באחת מהן היא נכתב: "לגבי דעותיך האקסטרה סמולניות, שיהיה לך בהצלחה עם זה", ומיד לאחר מכן הוסיפה: "מה גורם לך לקום בבוקר ולומר לעצמך - אני הולך היום לקחת קרדיט על עבודה של מישהו אחר? זה לא נתפס". במקרה אחר כתבה רעייתו של יו"ר "הבית היהודי" על לפיד: "קליפה, פלסטיק, ריקנות, רדידות, שקר, לפידקופדיה". הסטטוסים שעליהם הגיבה בנט פורסמו כבר לפני חודש, אולם מאז הן הוסרו על ידה.

בישיבת קבינט בשבוע שעבר אמר בנט כי הגיע הזמן לקדם את תכנית הסיפוח של גושי ההתנחלויות, בהם גוש עציון, שם נחטפו הנערים. לדברי גורם שנכח בדיון, בנט איים כי אם לא יינקטו צעדים משמעותיים מול חמאס, הוא יצביע נגד החלטת הקבינט, גם אם זו תכלול בנייה בהתנחלויות.

בלשכותיהם של שני ראשי המפלגות סירבו להגיב לדברים. עם זאת, דרוקר כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "לשכת בנט אישרה שזו אכן היא וביקשה לא להגיב".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"קליפה, פלסטיק, ריקנות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully