וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הם רוצים מזועבי?

מאיר סויסה

17.6.2014 / 15:19

בהיעדר התפתחויות בחיפושים אחר הנערים החטופים, פונים חברי הכנסת לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב: לנסות לתפוס כותרות. לכלל הזה עונים כולם: גם חנין זועבי, וגם תוקפיה

צילום: גדעון צנטנר, דוד קורן, רדיו תל אביב, ערוץ הכנסת; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

הפעם זה הגיע מוקדם. אחרי תמונות "הדולים" (סיבוב-לילה) של חיילי צה"ל צועדים בקסבה בחברון ובשכם, הגיע גם תור מצעד הפוליטיקאים שלנו. הם מחפשים עכשיו כותרות, הם אוהבי כותרות והם מבינים מה הסחורה החזקה על המדף. כן ,הגיע זמנה של חברת הכנסת חנין זועבי. את כל הזעם נכלה בה. כי הציבור רואה בה את האשם בכל הסכסוך העקוב מדם מאז ועד היום. הפרצוף שלה מעצבן את הישראלים, והם עצבניים.

השוק חם, אחלה סחורה זועבי שלנו, והראשונה לזהות את החלשים בשוק זו חברת הכנסת מירי רגב (גילוי נאות: עבדתי עמה תקופה לא קצרה, אי אפשר לקחת ממנה את יכולת הזיהוי). אז יאללה, מתחילים. במקום להפציץ את עזה, נפציץ את הניידים של הכתבים הפרלמנטרים. זה גם זול, וגם בטוח. פעולה כירורגית.

"חנין זועבי בוגדת", "טרוריסטית", "סוס טרויאני". הכול הולך היום. רגב כמובן לא תוותר על המותג "חיאנה" (בוגדת) זה שלה, רשום ברשם הפטנטים - מזכירות הכנסת לא תיקח את זה ממנה. הח"כים החדשים רוצים את החיקוי.

ח"כ עליזה לביא מביאה משלה ומצטרפת לחגיגת זועבי - והיא ממש, אבל ממש מופתעת שזועבי לא נמנית על חובבי ציון. אז היא חייבת לומר לה שהיא בשוק, בהלם, היא המומה מדבריה של זועבי עד כדי כך שבדיוק בוועדה לקידום מעמד האישה בחרה לביא לומר לה שלא מגיע לזועבי להיות בכנסת. צריך להזכיר ללביא שיש 1.6 מיליון ערבים החיים בישראל, וקומץ קטן של כמה מאות אלפים שכנראה חושבים שדווקא מגיע לזועבי להיות בכנסת.

תיאום בין החצרות

ובסוף הגיע זמן הליברמן. המתנו לו בסבלנות. אחרי ביקור בחוף השנהב הוא התפנה להפציץ גם את זועבי. היום הוא אמר שדינה של זועבי כדין הטרוריסטים. הטריק השחוק כנראה עובד שוב ושוב. טרור זו מילת קסם. ואם נלחמים בו אז "אחסן" כמו שאומרים בערבית. אני גם חוטא בו לפעמים. אבל האמת די, נמאס לי כבר. נמאס לי לראות את הקמפיין המתוזמר של הח"כים שלנו כאילו אנחנו מטומטמים.

אנחנו מבינים שבהיעדר כותרות משמעותית, הגיע זמן הפוליטיקאים. הם עכשיו מתחרים מי יותר קיצוני, מי יותר מגניב, למי יש את הג'ינגל שיקבל הכי הרבה לייקים. ובבקשה בבקשה שיעשו ממני פאן טון, רינג טון, טרוטון, או איזה גיק ברשת. ואם ירצה השם, אולי אקבל 30 שניות סינק ב"צינור" לילה אצל גיא לרר.(שאגב יש לו אחלה תוכנית).

אגב, אני בטוח שישנם ברגע זה חברי כנסת שמתקשרים לחברים המזרחנים שלהם ומבקשים משפט כזה מגניב בערבית כדי להפציץ אותו בפייסבוק. כן – להפציץ. מילים לא עולות כסף והמחיר שאנחנו כציבור משלמים על הלהטת הרוחות הוא יקר.

זועבי מצדה עושה את העבודה. היא פשוט אומרת מה שהציבור שלה חושב. היא אומרת שכל עוד יש כיבוש - יש טרור, היא אומרת בערבית, עברית ואנגלית, ובכולן אגב היא רהוטה. מפתיע הוא שכל פעם שהיא אומרת את זה בשפה אחרת, יש מי שקולט אותה. גם אם היא אומרת את זה ברדיו מקומי נידח בגליל העליון והעמקים. זה הזמן שלה והיא באה להרביץ הופעה.

אז עזבו אתכם משטויות. אל תתרגשו. הכול מתואם. הכול פרי הצגה ומשחק מילים מטופש שנסגר עוד בתחילת המחזה. לעתים, אפילו יש תיאום בין החצרות. זה תפקידם של העוזרים והחצרנים. בדרך כלל, הם סוגרים את התזמון והמיקום וכדאי שיהיה מי שיצלם ויתעד את האמירה "הספונטנית". נמתין למחזה הבא - לספינה, חטיפה או פיגוע שלא יבוא חס וחלילה. גם אז נפגוש את זועבי, רגב וליברמן. הצגה נעימה. רק לא לשכוח להדליק פלאפונים וביפרים.

הכותב הוא יועץ תקשורת

מעוניינים לפרסם מאמר במדור הדעות? כתבו לנו למייל op-ed@walla.net.il

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully