וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיצומו של המשבר: אשת אבו מאזן אושפזה בישראל

ביום שישי, כמה שעות לאחר שנחטפו שלושת הנערים בגדה, אושפזה תחת מעטה חשאיות כבד אום מאזן, אשתו של יו"ר הרשות הפלסטינית, ב"אסותא" בתל אביב, לצורך ניתוח ברגלה

צילום: עומר מירון, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק, טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

בעיצומו של משבר חטיפת תלמידי הישיבה הישראלים – אשתו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אושפזה בבית חולים בישראל: אום מאזן הגיעה ביום שישי האחרון תחת מעטה כבד של חשאיות לבית החולים הפרטי "אסותא" ברמת החייל שבתל אביב.

אשתו של הבכיר הפלסטיני עברה ניתוח ברגלה על ידי רופאי המחלקה הנוירוכירורגית-אורטופדית במקום, ושהתה בחדר סביבו הוצבה אבטחה מיוחדת. היום (ראשון) היא צפויה להשתחרר ולשוב לשטח הרשות הפלסטינית. בבית החולים "אסותא" סירבו להגיב לדברים.

חטיפת הנערים בגדה - סיקור מיוחד:
חבריו של אייל מדברים: "מכירים את חוסנו הנפשי"
נקודת האל-חזור לחטיפה | דני אילון
גורם מצרי: "התערבנו במשבר, עשוי להיפתר בקרוב"

אבו מאזן ואום מאזן. AP
אבו מאזן יחד עם אשתו/AP

ביישוב טלמון שבבנימין, בו מתגוררת משפחתו של גיל-עד שער בן ה-16, אחד הנערים הישראלים שנחטפו בגדה, מתחו היום ביקורת על אשפוזה של אום מאזן בישראל. "זה מדהים, הגישות ההפוכות בין עם לעם זועקות עד השמיים", נמסר מהיישוב. "בשעה שאנחנו שוקדים ומשקיעים בשכנות טובה הצד שכנגד מחפש כל הזדמנות לפגוע בנקודות הרכות והחלשות".

בחודש נובמבר האחרון הועברה לבית חולים בישראל נכדתו בת השנה של ראש ממשלת חמאס ברצועת עזה, איסמעיל הניה – כך חשף אז אביה, בנו של הניה, עבד א-סלאם הניה. "אחים יקרים, אמאל הועברה לתוך הקו הירוק, אנא התפללו לשלומה", כתב בעמוד הפייסבוק שלו. רופאים ברצועת עזה צוטטו בכלי תקשורת פלסטיניים באומרם כי התינוקת אושפזה במצב קשה מאוד עם דלקת במערכת העיכול שפגעה במערכת העצבים. לדיווח אין אישור מכל מקור ישראלי.

בהכנת הידיעה השתתפה רויטל בלומנפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully