וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטי אולמרט מגיבים: הכרעת הדין נפלה כרעם ביום בהיר

צוות ההגנה של ראש המשלה לשעבר שהורשע בקבלת שוחד בפרשת הולילנד, התייחס להכרעת הדין, והודיע: "זהו יום קשה ועצוב מבחינתנו, אך כפי שהבהרנו לא מדובר בסוף פסוק"

מערכת וואלה!

"הכרעת הדין נפלה עלינו כרעם ביום בהיר, והפתיעה את צוות ההגנה" – כך הודיע הערב (שני) צוות ההגנה של ראש הממשלה לשעבר אהוד אלמרט, שהורשע בקבלת שוחד בפרשת הולילנד. "זהו יום קשה ועצוב מבחינתנו, אך כפי שהבהרנו לא מדובר בסוף פסוק".

פרשת הולילנד - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
"הסודות הכי כמוסים אצלו": כך כולאים ראש ממשלה לשעבר
בתו של עד המדינה בהולילנד על קבר אביה: "ניצחת"
התקדימים מלמדים: איזה עונש צפוי לאולמרט?
כשאולמרט חתם על אמנת יושר: "נהיה מודל לחיקוי"

בהודעה שפרסם צוות ההגנה של ראש הממשלה לשעבר, נכתב: "לטעמנו גם כעת, לאחר קריאת הכרעת הדין, הראיות והעובדות שהוצגו לבית המשפט הן כאלה שיש בהן לזכות את מר אולמרט באופן מוחלט. בית המשפט זיכה את מר אולמרט משני אישומים, והרשיע בשני אחרים, על בסיס עדותו של עד המדינה, וזאת מבלי שניתנה בידנו האפשרות לחקור אותו על גרסתו בשני עניינים אלה". לדבריהם, "מדובר בשני אישומים שבמסגרתם מר אולמרט לא נטל כספים לכיסו".

אהוד אולמרט יוצא מביתו בתל אביב. מרץ 2014. יותם רונן
"כרעם ביום בהיר". אולמרט הבוקר/יותם רונן

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב דוד רוזן הרשיע הבוקר את אולמרט בעבירה של קבלת שוחד במסגרת פרשת הולילנד, שבמרכזה קידום בלתי-חוקי של פרויקט מגורים ראוותני בירושלים. "הוא ביקש להשחיר את עד המדינה גם במחיר אמירת שקר", קבע רוזן שדחה את לחלוטין את עדותו של אולמרט. "הוא לקח סכום של 500 אלף שקלים באמצעות אחיו, יוסי".

אף שכינה אותו "איש לא צדיק", השופט רוזן קיבל את דברי עד המדינה שמואל דכנר, אחד האנשים המרכזיים בפרשה והמתווך בין היזמים לבין אישי הציבור, שמת במהלך המשפט, וקבע כי הוא נתן לאולמרט כסף כדי לקדם את הפרויקטים המקודמים על ידו. "עד המדינה 'קנה' את שירותיו של אולמרט", אמר השופט. "אולמרט פעל לשביעות רצון דכנר בקידום פרויקט הולילנד. דכנר היה אוצר פלא ממנו שאב סכומי כסף הנמדדים במאות אלפי שקלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שולה זקן בבית המשפט המחוזי בתל אביב ביום הכרעת הדין בתיק הולילנד. מרץ 2014. תומר אפלבאום, מערכת וואלה! NEWS
שולה זקן/מערכת וואלה! NEWS, תומר אפלבאום

הטיעונים לעונש, שעשוי להוביל את ראש הממשלה לשעבר לכלא, יישמעו החל מה-28 באפריל. לצד ההרשעה הגורפת, בית המשפט הוציא צו עיכוב יציאה מהארץ לכל המעורבים, בהם גם אולמרט. עו"ד יוני תדמור, התובע בתיק מטעם הפרקליטות, הביע שביעות רצון מהכרעת הדין ואמר: "הנוגדנים של החברה עדיין פעילים". "יידע מעתה כל לוקח ונותן שוחד כי גם אם הוא פועל במחשכים, לא לעולם חוסן". לדבריו, "הדברים שנשמעו הם חמורים מאוד, מדובר בהרשעה גורפת, ואנו נעתור לעונש ההולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully