וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי צייצה: "מתפללת שנצליח להירדם לכמה דקות"

אשתו של השר סילבן שלום, הנחשד בהטרדה מינית של מזכירה שעבדה תחתיו, הגיבה לראשונה לפרשה, וחשפה מעט מהתחושות הקשות שמלוות אותה: "כואב שהילדים בגיל שהם צופים בחדשות"

מערכת וואלה!

ג'ודי ניר מוזס שלום, רעייתו של שר האנרגיה והמים סילבן שלום, החליטה אמש (שני) לשבור שתיקה, והגיבה לראשונה לפרסומים בכלי התקשורת השונים אודות התלונה על הטרדה מינית, שהוגשה על ידי מזכירתו לשעבר של בעלה. "מתפללת שנצליח להירדם לכמה דקות אחרי שני לילות לבנים", כתבה בחשבון הטוויטר שלה. "כואב כל כך שהילדים בגיל שהם צופים בחדשות".

עוד בוואלה חדשות!
טייס F-16I של חיל האוויר חווה ”ורטיגו”, הנווט הנחית
סופית: עסקים יישארו פתוחים בתל אביב גם בשבת
כך העבריינים מעלים את מחירי הדירות במרכז הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווה שנצליח להירדם". הציוץ שהעלתה ג'ודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר אתמול, התייחס לפרשה גם בנה של אשת השר מנישואים קודמים, נמרוד ניר. בפוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, רמז ניר כי עצם פרסום התלונה בעת הנוכחית, נובע מרצון של גורמים שונים במערכת הפוליטית לחבל בסיכוייו של השר שלום בהתמודדות על תפקיד נשיא המדינה.

"בית הקלפים זה כלום לעומת מה שמתרחש בפוליטיקה הישראלית. כמו למשל פוליטיקאים שמנסים להפליל יריב פוליטי באונס", כתב. "כשפוליטיקאים עסקנים מחליטים להפיץ קמפיין שקרי הזוי ומשמיץ נגד האדם הכי ישר ומוכשר במערכת הפוליטית... רק כי לאחרון יש סיכוי לזכות בפוזיציה שהם זוממים עליה, הרשלנות שלהם תביא לחשיפת האמת ולאפקט בומרנג שאם לא יכניסם לכלא - יבטיח להם אכסניה בגיהינום" .

"זו השיטה כנראה", הוסיף ניר, "כשאתה פוליטיקאי ישר, ששנים לא נחשד אפילו בדבר מה לא הגון... הדרך היחידה של יריבים עסקנים שההישגים היחידים שלהם זה להתחמק מכתבי אישום ולשחד לכאורה ח"כים בצ'ופרים - זה להעליל עלילות דם ושקרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ג'ודי שלום ניר מוזס, סילבן שלום. אביב חופי
במשטרה מחפשים מידע על מתלוננות נוספות. השר שלום עם רעייתו/אביב חופי

מכרי המזכירה המתלוננת נחקרו אתמול ביחידה לחקירות הונאה. במהלך החקירות, ניסו במשטרה לבחון את אמינות גרסתה של המתלוננת. על אף התיישנות התלונה, המטרה המרכזית העומדת בפני החוקרים היא לאשש או להזים את התלונה, בשל הרגישות הגדולה בתיק. עקב העובדה כי גם בדיקות הפוליגרף של המתלוננת היו בעייתיות – באחת בה נמצאה דוברת אמת ובשנייה נמצא כי היא "נוטה לשקר", במשטרה מתייחסים לתלונה זו בספקנות.

במקביל לפעולות היחידה לחקירות הונאה, החליטו במשטרה לבדוק מידע חדש על נשים נוספות שייתכן כי הוטרדו על ידיו. עם זאת, נכון לליל אמש אף אחת מהנשים עמן נוצר קשר לא מוכנה להתלונן. המשטרה מתמקדת בפעולותיה בכמה נשים שהיו ביחסי עבודה עם השר בעבר. זאת, במטרה לשפוך אור על דפוס התנהגותו. על אף סירובן העיקש של הנשים להתלונן, במשטרה ימשיכו לחקור את מכלול החומרים שהגיעו אליה. כמו כן, במשטרה מקווים כי הפרסומים הנרחבים יעודדו נשים נוספות להתלונן, אם אכן ישנן כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully