וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון: "נתניהו צריך להעיף את בנט לכל הרוחות"

28.1.2014 / 21:34

יו"ר מרצ יוצאת בביקורת חריפה על ראש הממשלה ה"פחדן", לדבריה, שעל אף המתקפה של בנט שומר על שתיקה. "לא ברור איך הוא נותן ל'עבריין של הכיתה' לקלל ולטנף על הממשלה"

צילום: המכון למחקרי ביטחון לאומי, עריכה: יותם בן-דוד

(הנאום הניצי של בנט בכנס המכון למחקרי ביטחון, היום)

יושבת ראש מרצ, ח"כ זהבה גלאון, תקפה הערב (שלישי) בחריפות את התנהלותו ה"פחדנית" של ראש הממשלה בנימין נתניהו, וכן את התבטאויותיו האחרונות של שר הכלכלה נפתלי בנט - וקראה לסיים את דרכה של הבית היהודי בקואליציה. "נפתלי בנט לא ראוי להיות שר בממשלה, ונתניהו צריך להעיף אותו לכל הרוחות", אמרה גלאון, שהוסיפה כי השניים עסוקים בריבים פוליטיים במקום בקידום המשא ומתן.

תחת הכותרת "פחדרון בארון" האשימה ח"כ גלאון את נתניהו בעמוד הפייסבוק שלה בהתעלמות מההתבטאויות הקשות של בנט. "יכול להיות שנתניהו החליט לברוח ולהתחבא בדאבוס?", תהתה גלאון והמשיכה: "את עמוד השדרה שלו הוא בטוח השאיר שם, אחרת לא ברור איך הוא מאפשר לנפתלי בנט, בתפקיד הילד העבריין של הכיתה, להשתולל בהיסטריה, לקלל, לטנף על הממשלה ובעיקר לירוק שורת התבטאויות דוחות ואלימות שמתאימות יותר לדוברי חיזבאללה מאשר לשר בישראל - והכל בתגובה לספין התורן של נתניהו שממילא אין כלום מאחוריו חוץ מעוד הרמה להנחתה עבור חבורת מחרחרי המלחמה בימין הקיצוני".

עוד בנושא
בנט: אבותינו וצאצאינו לא יסלחו למי שיחלק את הארץ
לבני: ”הסרת המסכה מאבו מאזן אינה המטרה שלנו”
השר אריאל: ”לא הגיוני שיהודים יחיו תחת גדודי אל-אקצה”

זהבה גלאון במליאת הכנסת. יואב דודקביץ'
"נתניהו מתייחס לעתיד המדינה כמו לסרט מתיחות של יהודה ברקן". ח"כ גלאון יוצאת להתקפה/יואב דודקביץ'

היא הבהירה כי הסיבה לכך שנתניהו בחר לא להגיב ליו"ר הבית היהודי נעוצה בפחד של ראש הממשלה אשר "סובל ממחסור אקוטי במנהיגות". "התגובה הפתטית שלו הבוקר לגבי בנט, ש'שיחת נזיפה מצד נתניהו עשויה רק להציג אותו כגיבור הימין' היא יותר ממביכה, היא מסוכנת ונותנת לגיטימציה להסתה המשתוללת שאנחנו עדיין לה בימים האחרונים". לטענתה, המגמה בה נוקטת ההנהגה לא רק פוגעת בפעילות הממשלה, אלא באה לידי ביטוי גם באי-הגיבוי, למשל, של המורה מקריית טבעון שהועמד לפיטורים רק בגלל הערה "שמאלנית", וגם ביציאה נגד שילוב מורים ערבים במערכת החינוך הממלכתית-דתית. "אלה פירות הביאושים של הרפיסות של נתניהו", אמרה.

לדברי גלאון, "מכיוון שראש הממשלה מתייחס למו"מ על עתיד מדינת ישראל כמו סרט מתיחות של יהודה ברקן, שבו הוא רק מחכה לאמירת סרבנות של אבו-מאזן כדי לקפוץ מפח זבל בחיוך מלא שמחה לאיד ולהצביע לעבר המצלמה, ראוי שאחרי שיפטור אותנו מבנט, נתניהו יעשה לנו טובה ויתפטר בעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully