וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדים וחליפות: כך ארגן צה"ל חתונה בשיא הסופה

17.12.2013 / 12:59

צירי הגישה נחסמו, החשמל נותק, ובצבא נרתמו לסייע לרבקה ואוריאל פרידמן לקיים את חתונתם ביישוב רחלים. גנרטור הובא, עוגה נאפתה - ולאחר החופה לקחו החיילים את הזוג לצימר

צילום: רחל בנדט, עריכה: גדי וינסטוק

רבקה ואוריאל פרידמן מההתנחלות רחלים תכננו משך כמה חודשים את חתונתם, ואתמול (שני) היו אמורים לעמוד יחדיו מתחת לחופה באולם השמחות ביישוב כפר תפוח. אולם, הסופה הקיצונית שהשתוללה במהלך סוף השבוע האחרון טרפה את הקלפים עבורם. החשמל נותק ברוב היישובים באזור, וצירי התנועה נחסמו, מה שקלקל את תכניתם והעמיד בספק רב את יכולתם להחליף טבעות ביום בו תכננו לעשות זאת.

עוד סיפורים מרגשים מהסערה:
סוף טוב: היולדת מבית ג'אן שנתקעה בשלג ילדה בת
"ההבדל בין חיים למוות": הכירו את גיבורי הסופה
אחרי הסערה: סיפורי ההצלה של החרדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עזרה ממקום לא צפוי. טקס החופה במועדון ברחלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני משפחתה של רבקה, המתגוררים ברחלים, הבינו שאי אפשר לקחת סיכון גדול מדי ועדיף לערוך את החתונה בתחומי היישוב ולא במקום המיועד. למרות שההתנחלות כוסתה בלבן, דרכי הגישה נחסמו והחשמל נפל, החל ביום ראשון – יום לפני התאריך המיוחד - ארגון בזק של החתונה. ורד בן סעדון, תושבת היישוב, שיחד עם תושבים נוספים לקחה על עצמה את משימת ארגון האירוע, נכנסה לפעולה ביום ראשון בבוקר. "לא היה חשמל ביישוב והפחד היה שנאלץ לקיים את החתונה בחושך. הייתה לנו בעיה נוספת שהכבישים היו חסומים וחששנו שבעלי המקצוע, כמו קייטרינג או תזמורת, לא יהיו מכונים או לא יוכלו לבוא ליישוב", שחזרה בן סעדון את התחושות מאותו היום.

אולם, בסופו של דבר, הגיעה עזרה ממקום לא צפוי. בן סעדון טלפנה למפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף תמיר ידעי, ולמוקד חברת חשמל, ורק אז החלה המשימה להיראות קצת יותר אפשרית. "התקשרתי לחברת החשמל ולאוגדונר, והם הבטיחו לי שהחתונה תתקיים כסדרה והם ידאגו לכל", סיפרה. "ואכן, חברת החשמל עשו מאמצים וביום שני בבוקר היישוב חובר לחשמל. האוגדונר גם כתב לי באחת ההודעות: 'מחר תהיה חתונה, אל תדאגי', ולאחר מכן הוא הוסיף 'אני מטפל בזה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוגדונר טיפל. החיילים עם הזוג המאושר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום החתונה התברר שהבטחותיו של תת-אלוף ידעי לא היו הבטחות שווא. חיילים הגיעו ליישוב והביאו עמם גנרטור גדול, כהכנה למקרה שהחשמל ייפול שוב ביישוב. בנוסף, הצבא העמיד רכב צבאי לצרכי החתונה, עם נהג שדאג להוביל את הציוד הנדרש. במהלך היום הובילו הרכב הצבאי את המאפרת שהתנדבה לאפר את הכלה ובנות המשפחה ולהחזירה לביתה בהתנחלות קדומים, שם היא מתגוררת. כמו כן, הוא הוביל את העוגה, שנתרמה ממאפיית "אנדיקוביץ" מברקן. כמו כן, מועדון היישוב קושט ואורגן במהירות והתושבים אפו עוגות. ברגע האחרון, אף נמצא קייטרינג שהיה מוכן לעלות ליישוב למרות הכבישים החלקים.

כמעט קשה להאמין אולי, אך בסוף נכנסו האורחים למועדון ביישוב בשעה הייעודה, 19:30, כדי לצפות בטקס החופה של רבקה ואריאל. בהמשך הערב רקדו לצלילי הקולות שבקעו מהרמקולים שפוזרו במקום, עד לשעות הלילה המאוחרות. לאורך כל הערב נכחו באירוע שני קציני צבא. כאות תודה על עזרת צבא בארגון החתונה, כובד אחד הקצינים באחת משבע הברכות בחופה. בתום האירוע, אף הסיעו שני הקצינים את החתן והכלה לצימר ביישוב אלון שבבנימין. "היה מקסים ומרגש", סיפרה בהתרגשות בן סעדון. "הייתה פה חתונה יפה, צנועה, פשוטה ומאוד שמחה. ראינו שאפשר לעשות חתונה גם בתנאים לא פשוטים".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצין צה"ל עם עוגת החתונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully