וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "כאילו שחסר לי כסף לטוס לחו"ל אחרי האקזיט"

10.12.2013 / 9:34

שר הכלכלה הגיב בדף הפייסבוק שלו לבדיקת וואלה! חדשות, שהעלתה כי טס לחו"ל יותר מכל שר אחר בממשלה. "אם צריך לטוס, אטוס. כמה שצריך. לא אושפע מכותרות", כתב

עריכה: יותם בן דוד

שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס הבוקר (שלישי) לבדיקת וואלה! חדשות, שהעלתה כי הוא שהה יותר ימים בחו"ל מכל שר אחר בממשלה הנוכחית. "בשביל זה הלכתי לפוליטיקה, בשביל 'לטייל בעולם על חשבונכם'", כתב בלגלוג בדף הפייסבוק שלו. "כי חסר לי כסף לאחר מכירת החברה שלי ב-145 מיליון דולר, ולא יכולתי לממן זאת בעצמי". בנט הוסיף כי גם הבוקר נחת בשדה התעופה בתום מסע מחוץ לגבולות ישראל.

בנט מסביב לעולם: שהה 32 ימים בחו"ל ב-8 חודשים

יו"ר הבית היהודי שהה 32 ימים בחו"ל בשמונה חודשים. לשם השוואה: כמעט פי שלושה משר האוצר, יאיר לפיד. הוא התעקש כי בכולם היה צורך חיוני למדינת ישראל. "באינדונזיה פגשתי עשרות שרי מסחר וכלכלה מהעולם", ציין בנט והוסיף כי במדינה לא ביקר שר ישראלי זה 13 שנים. לדבריו, "המאבטחים שלי כמעט קרסו מקצב הפגישות הרצחני, ואמרו לי שלא זכור להם כזה ביקור אינטנסיבי".

"קוקטיילים באוסלו"

בנט, שאחראי על יוקר המחיה המאמיר מתוקף תפקידו כשר הכלכלה, ביקר בתחילת השבוע את האגף השמאלי בממשלה בטענה כי הוא מעדיף "קוקטיילים באוסלו" על פני הורדת מחירי המזון. אך בדיקת וואלה! חדשות העלתה כאמור כי השר עצמו מבלה בחו"ל יותר מכל שר אחר בממשלה. בדף הפייסבוק שלו הוא המשיך לפרט את החשיבות של ביקוריו הנוספים - באוסטרליה, הודו וסין. "אמשיך לעבוד קשה בשבילכם, גם אם התקשורת תבקר אותי על 'טיוליי' על חשבונכם".

השרה הממונה על המשא ומתן עם הפלסטינים, ציפי לבני, שאליה כוונו העקיצות מצד בנט, נמצאת הרחק מאחוריו במקום השלישי, עם 24 ימים מחוץ לגבולות ישראל. בהתחשב בעובדה ששתי נסיעות היו לירדן, ולבני לא נשארה לישון שם, הרי שהיא שהתה 22 ימים מלאים בחו"ל, עשרה ימים פחות מבנט. למקום השני הגיע השר לענייני יחסים בינלאומיים, אסטרטגיה ומודיעין, יובל שטייניץ, עם 30 ימים בחו"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully