וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט מסביב לעולם: שהה 32 ימים בחו"ל ב-8 חודשים

10.12.2013 / 7:22

שר הכלכלה טען שבשמאל מעדיפים "קוקטיילים באוסלו" על טיפול ביוקר המחיה, אך מנתונים שהגיעו לוואלה! חדשות עולה כי בנט טס בעולם על חשבון משלם המסים יותר מכל שר בממשלה

עריכה: יותם בן דוד

שר הכלכלה, נפתלי בנט, מרבה לעקוץ את חבריו לאגף השמאלי לממשלה כי הם מעדיפים "קוקטיילים באוסלו בזמן שהבעיה הדחופה ביותר היא הורדת מחירי המזון", אלא שבזמן שיוקר המחיה בישראל - עליו אחראי בנט - ממשיך לעלות, בדיקת וואלה! חדשות מעלה כי דווקא הוא השר שמסתובב הכי הרבה בעולם.

אמנם חלפו רק שמונה חודשים ושלושה שבועות מאז הושבעה הממשלה, אך בזמן הזה כבר הספיק בנט לשהות יותר מחודש - וליתר דיוק, 32 ימים - מחוץ לגבולות ישראל, בכנסים ובפגישות על חשבון משלם המסים. למרבה האירוניה, מי שהגיע בתחילת השבוע לוועדת הכלכלה כדי להציג את חוק המזון הוא שר האוצר, יאיר לפיד, עימו הסתכסך השבוע בנט. יו"ר יש עתיד, אגב, שהה רק 11 ימים בחו"ל מאז השבעת הממשלה.

עוד בנושא
לפיד: להתקדם במשא ומתן, גם במחיר שינוי הממשלה
הטבות לחד-מיניים: קרב בין הבית היהודי ליש עתיד
פרי: אם המו"מ עם הפלסטינים ייכשל - הטרור יתחדש

חבר הכנסת נפתלי בנט נואם במליאת הכנסת, יולי 2013. טלי מאייר
ורק כאן הוא בקושי מבקר. בנט במשכן הכנסת/טלי מאייר

על פי הרישום שהגיע לידי וואלה! חדשות, נסע יו"ר הבית היהודי בחודש יולי לשבעה ימים בסין. בחודש אוקטובר נסע לשמונה ימים בהודו, ובנובמבר נסע לתשעה ימים נוספים בארצות הברית. עם פתיחת החודש, בראשית דצמבר, המריא השר לשמונה ימים נוספים באינדונזיה ואוסטרליה ממנה ישוב הבוקר.

בנט מרבה כאמור לעקוץ את חבריו השרים כי הם רודפי קוקטיילים. ואולם, השרה הממונה על המשא ומתן עם הפלסטינים, ציפי לבני, שאליה כוונו העקיצות, נמצאת הרחק מאחוריו במקום השלישי, עם 24 ימים מחוץ לגבולות ישראל. בהתחשב בעובדה ששתי נסיעות היו לירדן, ולבני לא נשארה לישון שם, הרי שהיא שהתה 22 ימים מלאים בחו"ל, עשרה ימים פחות מבנט. למקום השני הגיע השר לענייני יחסים בינלאומיים, אסטרטגיה ומודיעין, יובל שטייניץ, עם 30 ימים בחו"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השר לעניינים אסטרטגיים יובל שטייניץ בכנס המכון נגד טרור, 8 בספטמבר 2013. סטודיו עדי כהן צדק, ספק 500
הגיע למקום השני, עם 30 ימי שהייה בחו"ל. שטייניץ/ספק 500, סטודיו עדי כהן צדק

ביום ראשון התייחס לפיד למשא ומתן עם הפלסטינים וקרא לקדמו - גם על חשבון שינויים במבנה הממשלה, ברמיזה ברורה לבית היהודי. אלא שבנט לא הגיב לדברים משום שגם הפעם שהה בחו"ל. במקומו, גורמים במפלגה מסרו את האמירה על הקוקטיילים ואוסלו. לפיד עצמו אמר כי "זוהי ממשלת עשייה, והממשלה הנכונה למדינת ישראל בעת הזו וגם בשנים הקרובות". באמירה שעוררה את זעם הבית היהודי, אמר כי "המהלכים הכלכליים והחברתיים שאותם התחלנו בחודשים האחרונים זקוקים לזמן כדי להבשיל ולשאת פרי, וזה חיוני למשק ולמדינה שהממשלה הזו תמשיך לכהן בתפקידה גם אם התקדמות המשא ומתן תחייב שינויים קואליציוניים כאלה או אחרים".

מלשכתו של בנט נמסר בתגובה: "במסגרת המערכה בנושא האיראני נפגש השר עם חברי קונגרס, שגרירים, ראש ממשלה ואישים נוספים, בעבודה שוטפת מול משרד החוץ ובהסברה בתקשורת הזרה. זאת בנוסף לקידום הייצוא הישראלי לסין והודו לשם יצירת צמיחה ומקומות עבודה חדשים במשק, ולמרתון פגישות אינטנסיבי עם שרי הכלכלה מכל העולם שבו השתתף בימים האחרונים. השר יתגייס גם בעתיד לכל משימה שיידרש. אגב, בשום נסיעה השר לא מצא את עצמו בפגישות עם אבו מאזן כדי לדבר על חלוקת ירושלים?.

  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully