וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס במערומיו: משה ליאון חשוד בהברחת בגדי יוקרה

5.11.2013 / 0:01

רואה החשבון שהתמודד בבחירות המקומיות על ראשות העיר ירושלים, עוכב ונחקר בנתב"ג כיוון שאנשי מכס מצאו בכבודתו את הפריטים היוקרתיים. ליאון: הבגדים לצריכה אישית

צילום: עומר מירון, מור שאולי, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

תקרית מביכה בנתב"ג: רו"ח משה ליאון, שהתמודד על ראשות העיר ירושלים בבחירות המקומיות בחודש שעבר, עוכב ונחקר אתמול (שני) במשרדי המכס בנמל התעופה בן גוריון בחשד שניסה להבריח בשובו מחופשה בניו יורק פריטי לבוש יוקרתיים ופריטים נוספים. ממידע שהגיע לוואלה! חדשות עולה כי ליאון, שהפסיד בבחירות המקומיות לראש העיר ניר ברקת, ניסה לעבור במסלול הירוק ונתפס על ידי אנשי המכס כשבמזוודותיו נמצאו הפריטים, המוערכים באלפי דולרים. הוא שוחרר בתום חקירתו. לפי שעה, לא ברור אם יינקטו נגדו צעדים נוספים. רשות המסים סירבה להתייחס לדברים.

משה לאון במטה הבחירות בירושלים. נועם מושקוביץ
הפסיד בבחירות לראשות הבירה בחודש שעבר. משה ליאון/נועם מושקוביץ

יועץ התקשורת של ליאון מסר בתגובה: "מדובר בפריטי לבוש שנקנו לצריכה אישית עבורו ועבור בני משפחתו. בעבר, כאשר הצהיר במסלול האדום על פריטי לבוש, נאמר לו מפורשות כי אין צורך בכך, ולכן סבר כך גם הפעם. מיותר לציין כי אם יתברר כי יש חבות בתשלום כלשהו, לא תהיה כל מחלוקת על כך והמס ישולם מיידית".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לירון מרוז בדעת יחיד על יעקב פרנקל, יולי 2013. מערכת וואלה!
הסיר מועמדות עקב חשדות דומים. יעקב פרנקל/מערכת וואלה!

בחודש יולי הודיע פרופ' יעקב פרנקל כי הסיר את מועמדותו לתפקיד נגיד בנק ישראל כיוון שהועלו חשדות נגדו בגין גניבה של תיק חליפות מחנות בדיוטי פרי בהונג קונג לפני כשבע שנים. "הגעתי למסקנה שאני מסיר את מועמדותי. באופן בלתי סביר ובקלות בלתי נסבלת מעלים אדם על המוקד רק על סמך השערות, לא על סמך עובדות", אמר פרנקל לערוצי הטלוויזיה. "החלו הכפשות, החל מסע של דה-לגיטימציה".

על פרשת הגניבה בהונג קונג אמר פרנקל כי היא "פרשה מאוד מבישה שלא הייתה צריכה לקרות, אבל לאחר בירור מהיר עם הרשויות התברר כי מדובר באי הבנה בסיסית". לדבריו, הוא מסר את גרסתו לרשויות בהונג קונג ולוועדת טירקל. "כשהייתי בשדה התעופה עצרתי בדיוטי-פרי, חשבו שיצאתי עם תיק גדול", אמר פרנקל. "סיכמתי עם קולגה שלי שהיא תעמוד בתור ותשלם. הדבר הסופי הוא שכאשר היא באה וסיפרה מה קרה, הרשויות קיבלו לחלוטין את הגרסה ואמרו שהייתה אי-הבנה. הם אמרו שמשכו וביטלו את כל ההליכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully