וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ' מודה: עישנתי סמים, אין לי מה להסתיר

בראיון לערוץ הכנסת אמרה יו"ר מפלגת העבודה כי בניגוד לפוליטיקאים אחרים, היא חיה בשלום עם עברה, ואף נקבה מפורשות בשמו של השר לפיד, ש"בכל פעם מגלה פרט בעברו שהוא שכח"

ערוץ הכנסת

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', הודתה היום (רביעי) בראיון כי עישנה בעברה סמים קלים. במסגרת התכנית "זוג או פרט" בערוץ הכנסת אמרה יחימוביץ' כי בניגוד לפוליטיקאים מסוימים, היא איננה מסתירה דברים מעברה. בהמשך אף נקבה באופן מפורש בשמו של שר האוצר יאיר לפיד, ואמרה: "אני חיה עם עברי בשלום. אין שום דבר, בניגוד לפוליטיקאים אחרים. בעצם, למה להגיד 'פוליטיקאים אחרים'? אני אגיד לכם בפירוש - כמו יאיר לפיד, שבכל פעם מגלה איזה פרט בעברו שהוא שכח, כמו למשל שהוא ירד מהארץ או כל מיני דברים".

בתגובה נשאלה יחימוביץ' אם אי פעם עישנה סמים קלים, וזו השיבה: "האמת היא שכן - כשהייתי צעירה. כמה פעמים. הפעם האחרונה הייתה לפני משהו כמו 16 שנים". בהמשך נשאלה יחימוביץ' אם היא בעד לגליזציה של סמים. "זה נושא שהוא מאוד מורכב", השיבה יחימוביץ'. "עוד אין לי עמדה חד-משמעית בו. בעיקרון, כרגע, בנסיבות הנתונות, לא. אני בוודאי בעד התרת הרסן בכל מה שקשור בטיפול בקנאביס בחולים קשים: חולי פרקינסון, סרטן. בעניין הזה אני גם שותפה להצעת חוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"למה להגיד 'פוליטיקאים אחרים'? אני אגיד לכם בפירוש - כמו יאיר לפיד". לפיד ויחימוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר סערה הרשת בעקבות פרסום סטטוס בפייסבוק שבו טענה גולשת בשם סופיה טרוטוש ארגמן כי עישנה בעבר ג'וינט עם לפיד, בביתו בתל אביב, וטענה כי החליטה להיחשף בשמה המלא בעקבות ראיונות שהעניק לפיד לכלי תקשורת, בהם וואלה! חדשות, בהם הכחיש כי עישן מריחואנה. "עישנתי איתך ג'וינט!!! אצלך בבית!!! יחד עם חבר שלך!!! בדירתך ברחוב הירקון", כתבה בזעם ארגמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הטור שכתב לפיד, שצילומו הופץ ברשת בחודש פברואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון טען לפיד: "החלטתי בגיל מאוד צעיר שאת זה אני לא רוצה, אני נגד זה". בעקבות דבריו של שר האוצר, החליטה ארגמן להיחשף ופנתה אל לפיד בפוסט שכתבה: "אין ברירה, מר לפיד, נשברתי. המצחיק הוא שיכולת לצאת מזה איכשהו, אני העדפתי לא להיחשף בהקשר שלך, בחרתי להישאר ברמת 'מקור' אנונימי של העיתונאי אורי משגב, באמת לא רציתי לקשור עצמי בך. דחיתי ראיונות עיתונות וטלוויזיה לתוכניות רציניות ביותר, עכשיו אני ממש רותחת", כתבה ארגמן. משגב פרסם בעבר באתר "הארץ" עדויות של אנשים שטענו כי עישנו גראס עם לפיד בעברם.

בחודש פברואר השנה, לאחר שמפלגת יש עתיד בראשותו קיבלה בבחירות 19 מנדטים, סערה הרשת בעקבות צילום של מאמר שכתב לפיד בימיו כעיתונאי וסופר, שבו הוא מפרט 100 דברים שעל אדם לעשות לפני גיל 30, כאשר מספר 40 ברשימה היא "לעשן ג'וינט". הרשימה הופיעה בספרו של לפיד "עומדים בטור" - שמאגד טורים שכתב ל"ידיעות אחרונות" במהלך השנים) - והצליחה לעורר את חמת הגולשים על הצביעות לכאורה של לפיד, שהצהיר מעל כל במה אפשרית כי הוא מתנגד לעישון סמים וכי לא עישן בעבר.

עוד בנושא
גולשת זועמת על לפיד: "שקרן, עישנתי איתך ג'וינט"
יאיר והג'וינט: לפיד מסרב להגיב, הרשת גועשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully