וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הפיגוע בפסגות: "התקפה נפשעת על בת 9"

6.10.2013 / 11:32

ראש הממשלה התייחס בישיבת הממשלה לעלייה האחרונה במספר פיגועי הטרור, ואמר כי הרשות הפלסטינית לא יכולה להתנער מאחריות. "המרצחים חייבים להבין שזה לא יעזור להם"

צילום: רועי עידן, שי מכלוף; עריכה: גדי וינסטוק

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (ראשון) לפיגוע אמש בהתנחלות פסגות, שממזרח לרמאללה, שבו נפצעה ילדה בת תשע באורח קל. "ממשלת ישראל מתייחסת בחומרה רבה לפיגוע אמש בפסגות. זו הייתה התקפה נפשעת על ילדה בת תשע", אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "השנה האחרונה הייתה יחסית שקטה אך לאחרונה ישנה עלייה במספר פיגועי הטרור. אני חייב לומר שהרשות הפלסטינית לא יכולה להתנער מאחריותה לאירועים כאלה כל עוד נמשכת שם ההסתה". ראש הממשלה עוד הוסיף: "המרצחים חייבים להבין שזה לא יעזור להם".

סריקות ביישוב פסגות יום לאחר החשד לחדירה ליישוב ופציעת ילדה. נועם מושקוביץ
פסגות, הבוקר/נועם מושקוביץ

גם הבוקר נמשכו הסריקות שהחלו אמש סביב היישוב בניסיון לאתר את המחבל שככל הנראה ירה בילדה, נעם גליק. במהלך הסריקות אותרה פרצה בגדר החכמה של היישוב, וכן נמצאו עקבות, אולם המחבל טרם אותר. "ראיתי אדם עם כובע גרב יורה בי, כנראה עם אקדח", סיפרה הילדה שנפצעה למשפחתה. בעקבות האירוע, התבקשו תושבי פסגות להישאר בבתיהם ולא לצאת החוצה, מחשש להישנות הירי או להימצאות מחבל אחד או כמה מחבלים ביישוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ילדה בת תשע נפצעה קל בפיגוע ביישוב פסגות, 5 באוקטובר 2013. נועם מושקוביץ
כוחות הביטחון פתחו אמש בסריקות/נועם מושקוביץ

מנתוני שירות הביטחון הכללי עולה כי בחודש ספטמבר 2013 אירעו באזור יהודה ושומרון, ברצועת עזה ובישראל 133 פיגועים, לעומת 99 בחודש אוגוסט. עיקר העלייה נרשם באזור יהודה ושומרון - 104 פיגועים בספטמבר לעומת 68 בחודש הקודם. במערכת הביטחון צפויים לקיים השבוע הערכות מצב, על רקע העלייה המדאיגה בקצב הפיגועים.

עוד בנושא:
הפיגוע בפסגות: נשק מאולתר של המחבל אותר ליד היישוב
פיגוע בפסגות: מחבל חדר ליישוב ופצע ילדה בת 9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully