וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: חייל נפצע בינוני מפליטת כדור באימון

3.10.2013 / 13:15

החייל נורה ממקלע שהוצב על טנק במהלך אימון ליד קיבוץ עלומים בדרום, וטופל במקום בידי צוות רפואי שהצליח לייצב את מצבו. בהמשך פונה להמשך טיפול בבית החולים סורוקה

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

חייל צה"ל נפצע באורח בינוני כתוצאה מפליטת כדור במהלך אימון, סמוך לקיבוץ עלומים בצפון הנגב - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. החייל, שנורה ממקלע שמוצב על טנק, טופל בידי צוות רפואי שהוזעק למקום וייצב את מצבו. בהמשך פונה במסוק להמשך טיפול לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

בחודש מאי האחרון אירוע שתי תאונות אימונים - יום אחר יום. לוחם הנדסה קרבית, טוראי רועי אלפי, בן 19 מגן יבנה, נהרג סמוך למושב יונתן מהתפוצצות מוקש. התקרית הקשה אירעה במהלך הכשרת בפינוי אמת של שדה מוקשים נגד טנקים. החוליה הראשונה סיימה לחשוף את המוקשים ויצאה מהשטח. בשלב זה נכנס צוות הסילוק על מנת למקם את לבנות החבלה לפיצוץ, ומסיבה לא ברורה אחד המוקשים הופעל. שני חיילים עפו מההדף שנגרם כתוצאה מההתפוצצות ואלפי נהרג.

יום קודם לכן אש פרצה בטנק במהלך אימון בבסיס צאלים שבנגב, ולא היו נפגעים. בחודש ינואר נפצע באורח בינוני קצין צה"ל כשנדרס על ידי נגמ"ש במהלך אימון ברמת הגולן. ככל הנראה, הקצין נפגע כאשר כיוון את הנגמ"ש, שנהגו נסע לאחור. הוא פונה במסוק לטיפול רפואי בבית החולים כשהוא סובל משבר בידו וחשש לשבר נוסף באגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully