וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרוץ לראשות עיריית ירושלים: סער תומך בליאון

29.9.2013 / 0:30

במכתב שפרסם כינה שר הפנים את ליאון אדם "עם תודעת אמת עמוקה לגבי עם ישראל, מורשתו ויעודו ובתוך כך מרכזיותה של ירושלים". ליאון גרף גם את תמיכת גלעד ארדן וגילה גמליאל

שר הפנים גדעון סער הודיע על תמיכתו במשה ליאון לרשות העיר ירושלים. במכתב שפרסם לאחרונה כתב בין היתר כי היכרותם "לאורך השנים" בתפקידים ציבוריים בכירים גרמה לו להיות משוכנע ביכולתו להיות ראש עיר מצוין: "משה ליאון מכיר היטב את מערכות השלטון, המרכזי והמקומי, במדינת ישראל" כתב. "על כן, אני משוכנע שכראש עיר הוא יידע היטב לשרת את עניינה של בירת ישראל מול משרדי הממשלה השונים ולהיטיב לרתום אותם לקידומה".

הוא שיבח את ליאון שלדבריו הוא אדם "עם תודעת אמת עמוקה לגבי עם ישראל, מורשתו ויעודו ובתוך כך מרכזיותה של ירושלים". סער כינה את אותו "אדם עם אישיות כובשת לב וסובלנית" וקבע כי ביכולתו להתמודד עם השקפות העולם השונות של חלקי האוכלוסייה בירושלים.

מוקדם יותר היום הביעו גם השר להגנת העורף, גלעד ארדן, וחברת הכנסת גילה גמליאל על תמיכתם בליאון. "אין לי ספק שמשה ליאון הוא האיש הנכון והמתאים לשנות את פניה ולהפוך אותה לעיר גאה ופתוחה, עיר שבה לצעירים, לסטודנטים ולנשים יש משקל, מקום וקול", אמרה גמליאל. "על בסיס היכרותי עמו, אני בטוח ביכולתו של משה להיות ראש עיר מצוין לירושלים ולהצעידה קדימה", הוסיף ארדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully