וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בניו יורק: תינוק בן שנה נורה למוות בעגלה

הוריו של אנטיק הניס הובילו אותו בעגלה בברוקלין. כדור אקדח פגע בו והוא מת כעבור זמן קצר. רק בחודש שעבר נורה פעוט בן 3 בדירה סמוכה, ככל הנראה בידי צעיר שהיה במקום

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

תינוק בן שנה נהרג אמש (ראשון) אחרי שנורה בראשו ברובע ברוקלין בניו יורק. הילד, אנטיק הניס, נפגע בצד שמאל של ראשו, ומותו נקבע בבית החולים האוניברסיטאי של ברוקלין. לדברי המשטרה, הוריו של הילד הובילו אותו בעגלת תינוק בפינת הרחובות בריסול ושדרות ליבוניה. לא ברור לעבר מי כוון הירי ולא היו נפגעים אחרים.

בני המשפחה התגוררו כמה רחובות מהמקום שבו נהרג הילד. לפי כמה דיווחים, לאביו של התינוק יש עבר פלילי עשיר בעבירות סמים ובמעשי אלימות.

סלין מרצ'ארד, תושבת השכונה, אמרה: "אנשים בשכונה הזאת מתים על ימין ועל שמאל. חייבים לעשות משהו". בחודש שעבר, נפצע קשה ילד בן שלוש מירי בדירתו בברוקלין. צעיר בן 22 הואשם בתקיפה ובהחזקה לא חוקית של נשק.

הסבתא: הספקתי לנשק אותו לשלום

ג'ינה גמבואה, בת 22, הייתה עדת ראייה למקרה. היא סיפרה ל"ניו יורק טיימס" כי יצאה בערב לעבר ביתו של בן זוגה, ואז שמעה שלוש יריות. לאחר מכן הבחינה בגבר רץ ובאדם נוסף רוכן מעל עגלת התינוק. לדבריה, הגבר שעמד ליד העגלה החל לרוץ גם הוא, אך חזר לאחר מכן אל העגלה. "ראשו של הילד היה מונח על הצד, והעגלה הייתה מכוסה בדם", סיפרה. גמבואה סיפרה כי רגעים ספורים לאחר הירי, החלו התושבים לצאת מבתיהם, וניתן היה לשמוע זעקות: "תינוק נורה".

אישה שעמדה מחוץ לבית החולים הזדהתה כסבתו של אנטיק ומיררה בבכי. "אלוהים, הוא היה תמים כל כך", אמרה, וסיפרה כי הספיקה לנשק אותו לשלום. קרובים וחברים שהתאספו בבית המשפחה סירבו לשוחח עם התקשורת.

עוד חדשות מהעולם
נחש ברח מחנות בקנדה וחנק למוות שני ילדים
גנב מהקבר את גופת אביו כדי "להחיות אותו"
צפו: נהג נקלע למפולת סלעים - וכמעט נמחץ למוות

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully