וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת הזליגה: 3 פצצות מרגמה מסוריה התפוצצו בגולן

לא היו נפגעים ולא נגרם נזק כתוצאה מנפילת הפצצות בשטח ישראל. בצה"ל מעריכים כי גם הפעם מדובר בירי תועה במלחמת האזרחים שמתנהלת בסוריה. אין הנחיות מיוחדות לתושבי הגולן

שלוש פצצות מרגמה שנורו מסוריה נפלו הבוקר (שלישי) בשטח ישראל, בצפון רמת הגולן, סמוך לגדר המערכת. גורם צבאי מסר לוואלה! חדשות כי הנפילות היו בשטח פתוח ולא גרמו לנפגעים או לנזק. כוחות צבא הוקפצו למקום וביצעו סריקות אחר נפלים. מדובר צה"ל נמסר כי ככל הנראה מדובר בירי תועה, ובזליגה נוספת של הלחימה הפנים-סורית לשטח ישראל. בשלב זה לא קיימות הנחיות מיוחדות לתושבי האזור.

שלוש פצצות מרגמה מסוריה נפלו בשטח ישראל. ג'יליס
כוחות צה"ל מבצעים סריקות באזור נפילה קודמת של מרגמה ברמת הגולן/ג'יליס

ביום ראשון זוהתה גם כן נפילה של פצצת מרגמה ששוגרה משטח סוריה לעבר שטח פתוח בצפון רמת הגולן. גם באירוע ההוא לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בנוסף, בשבוע שעבר נפלה פצצת מרגמה במטעים של קיבוץ ברמת הגולן הסמוך לגדר הגבול - במסגרת הקרבות בין המורדים לצבא הסורי בכפר גובתא.

ביום חמישי בשבוע שעבר זוהתה נפילת פצצת מרגמה בשטח פתוח סמוך לגבול הסורי ברמת הגולן, באירוע נוסף שלא גרם לנפגעים או לנזק.

לפני כחודשיים, לראשונה מאז פרוץ מלחמת האזרחים בסוריה, התפוצצו שתי פצצות מרגמה שנורו מסוריה במרחב הר חרמון. לא היו נפגעים באירוע, אולם הוחלט לסגור את האתר למבקרים. המפלס התחתון באתר נפתח לאחר שעה קלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully