וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצו של נתניהו רון דרמר מונה לשגריר בוושינגטון

ראש הממשלה הודיע על מינויו של דרמר, שיחליף את מייקל אורן. בעבר שירת דרמר כציר הכלכלי בשגרירות בארה"ב. נתניהו: "ייצג נאמנה את ישראל בבירתה של בעלת בריתנו הגדולה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע היום (שלישי) על מינויו של יועצו הבכיר רון דרמר לתפקיד שגריר ישראל בארצות הברית. דרמר יחליף את מייקל אורן ששימש כשגריר בארבע השנים האחרונות. לפני שהחל לשמש כיועצו של נתניהו, שירת דרמר בשנים 2005 עד 2008 כציר הכלכלי בשגרירות בוושינגטון.

דרמר, בן 42 נשוי ואב לחמישה ילדים, הוא בוגר בית הספר למנהל עסקים וורטון באוניברסיטת פנסילבניה, ובעל תואר בפילוסופיה, פוליטיקה וכלכלה מאוניברסיטת אוקספורד. בשנות ה-90 שימש כיועצו של נתן שרנסקי ובשנת 2004 פרסם דרמר עם שרנסקי את הספר: "יתרון הדמוקרטיה: על כוחו של החופש לגבור על הרודנות והטרור". הספר הפך לרב-מכר תורגם לעשר שפות. אביו אחיו של דרמר שימשו כראשי העיר מיאמי ביץ' בפלורידה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את רון דרמר לתפקיד שגריר ישראל בוושינגטון. לשכת העיתונות הממשלתית
כיהן כציר הכלכלי בשגרירות בוושינגטון. דרמר ונתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית

ראש הממשלה נתניהו מסר כי לשגריר החדש "כל התכונות הנדרשות כדי למלא בהצלחה את התפקיד החשוב הזה. מהיכרות רבת שנים איתו אני יודע שרון ייצג נאמנה את מדינת ישראל בבירתה של בעלת הברית הגדולה ביותר שלנו – ארה"ב. בשם אזרחי ישראל אני מאחל לו הצלחה רבה".

תקף בחריפות את ה"ניו יורק טיימס"

בחודש דצמבר 2011 תקף דרמר בהתבטאות חריפה ועוקצנית את ה"ניו יורק טיימס", על היותו חד צדדי בכל הקשור ליחסי ישראל והפלסטינים. המכתב שפורסם בג'רוזלם פוסט, נשלח בתגובה לבקשת הניו יורק טיימס לפרסם טור דעה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שהגיב בסירוב לפניית העיתון. "הדעות של חלק מבעלי הטורים הקבועים שלך לגבי ישראל ידועות היטב", כתב דרמר. "הם מעוותים באופן עקבי את העמדות של ממשלתנו ומתעלמים מהצעדים שנעשו לקדם את השלום". דרמר הוסיף כי "במקום לנסות לאזן בין הדעות הללו לדעה אחרת, נראה כי הדרך הבטוחה לפרסם טור דעה בניו יורק טיימס בימים אלה, לא משנה כמה עמומים הכותב או זווית ראייתו, היא לתקוף את ישראל".

השגריר הנוכחי בארצות הברית מייקל אורן הודיע בחודש שעבר באופן רשמי על סיום תפקידו. "לאחר יותר מארבע שנים בהן היה לי הכבוד לשרת כשגריר ישראל בארה"ב, אני מסיים את תפקידי בסתיו הקרוב", כתב אורן בדף הפייסבוק שלו. "הנני אסיר תודה על ההזדמנות שניתנה לי לייצג את מדינת ישראל וממשלתה, תחת הנהגתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני הנשיא ברק אובמה, בפני הקונגרס על שני בתיו ובפני העם האמריקני. ישראל וארה"ב נהנו מאז ומתמיד ממערכת יחסים ייחודית ובמהלך שנות כהונתי כאן, שנים רצופות אתגרים, הייתה לי הזכות לקחת חלק מרכזי בעיצובם של קשרים אלו והפיכתם ליציבים עוד יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully