וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: מוכן לחידוש המו"מ עם הפלסטינים עוד היום

במסיבת עיתונאים משותפת עם שרת החוץ של האיחוד האירופי אמר נתניהו כי ישראל "מוכנה לחדש את השיחות היום, אתמול ומחר". הוא הזהיר מפני "ספין" סביב תוצאות הבחירות באיראן

נתניהו במסיבת העיתונאים עם קתרין אשטון

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש הבוקר (חמישי) בירושלים עם שרת החוץ של האיחוד האירופי, קתרין אשטון, ודן עמה בשורה של נושאים מדיניים וביטחוניים. בפתח מסיבת עיתונאים משותפת שכינסו השניים אמר ראש הממשלה כי הנושא הראשון שעומד על הפרק הוא הגרעין האיראני. נתניהו המשיך בקו הספקני שנקטה ישראל מאז הבחירות לנשיאות באיראן בשבוע שעבר, שבהן ניצח המועמד חסן רוחאני, ואמר: "המבחן האמיתי הוא אם איראן תשנה את מדיניותה, תפסיק את העשרת האורניום, תוציא את החומר הגרעיני ותסגור את המתקן הגרעיני הבלתי חוקי בעיר קום".

פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נציבת החוץ של האיחוד האירופי קתרין אשתון. יוני 2013. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
הזהיר מפני סיבוב הסרכזות באיראן. נתניהו ואשטון/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

הוא הוסיף כי הדבר החשוב אינו ה"ספין הפוליטי" שעשוי להיווצר סביב תוצאות הבחירות, אלא "ה'ספין' (סיבוב – א"ת) של הצנטריפוגות (סרכזות - א"ת). זה חייב להפסיק ואני סבור שעל אירופה להצטרף לארצות הברית, לישראל ולכל הגורמים האחראים בקהילה הבינלאומית כדי לדרוש הפסקה של תכנית הגרעין של איראן".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חסן רוחאני , נשיא איראן הנבחר. AP
ישנה את מדיניות הגרעין של ארצו? נשיא איראן הנבחר, חסן רוחאני/AP

על רקע מאמציו של שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, לחדש את התהליך המדיני בין ישראל לפלסטינים, חזר נתניהו על דבריו לפיהם ישראל "מוכנה לחדש את השיחות ללא תנאים מוקדמים היום, אתמול ומחר". הוא הוסיף כי הוא "מקווה שהנשיא עבאס (אבו מאזן – א"ת) גם מוכן לכך, ואני מקווה שאירופה תתמוך במאמץ, כי זה הדבר הנכון לעשות".

בסוף השבוע הבא צפוי קרי להגיע לביקור באזור, שיחל בירדן וימשיך בישראל וברשות הפלסטינית. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה הבוקר כי קרי ינסה במהלך ביקורו לארגן פגישת עבודה משולשת עם ראש הממשלה הישראלי ויו"ר הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן. שרת האיחוד אשטון התייחסה גם היא למאמצים לחידוש המשא ומתן, בהובלת הממשל האמריקני, ואמרה: "אני תומכת באופן מלא במאמציו של מזכיר המדינה קרי. אמרתי זאת ברמאללה ואומר זאת גם כאן בירושלים - אנו רוצים שזו תהיה הדרך קדימה להגיע למשא ומתן ישיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully