וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בכיר במשטרה מעריך: רוזן לא יואשם באונס; נגד גל לא תפתח חקירה

2.6.2013 / 10:07

לדברי הגורם: "הרבה דברים נאמרו בתקשורת על רוזן, אבל לא כולם משקפים באמת את הלכי הרוח העולים מהחקירה". באשר לגל, הוסיף כי ייתכן כי כבר השבוע תחדל המשטרה את הבדיקה

עמנואל רוזן לא יואשם באונס אלא בעבירות של הטרדות מיניות, כך מעריך גורם בכיר במשטרה שעיין בחומרי החקירה שנפתחה לפני כחודש. במשטרה טרם זימנו את רוזן לחקירה ועדיין לא ידוע מתי יזומן. הגורם הוסיף כי אין בידי המשטרה עדות חזקה שעלולה להרשיע את רוזן באונס, ועל חלק מהאירועים המתוארים בעדויות שהוגשה חלה התיישנות.

שרון גל הגיב להאשמות בראיון חלש - הציבור והטוקבקים ישפטו

בידי המשטרה תלונות של נשים שעברו לכאורה הטרדה מינית מצד עמנואל רוזן ורשימה של נשים שהתבטאו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות וסיפרו על ניסיונן עמו. ליחידת המשטרה "להב 443" הגיעו פניות יזומות של נשות תקשורת והועברו אליה עדויות מאת תא העיתונאיות. הגורם הוסיף כי "הרבה דברים נאמרו בתקשורת, אבל לא כולם משקפים באמת את הלכי הרוח העולים מהחקירה".

הגורם התייחס עם לעיתונאי נוסף שהמשטרה בודקת בימים אלה האם יש מקום לפתוח נגדו בחקירה פלילית - שרון גל. לפי הגורם במשטרה, נכון לעתה מעלה הבדיקה המשטרתית כי אין מקום לפתיחה בחקירה פלילית נגד גל. בידי המשטרה אין כל תלונה נגד גם על תקיפה מינית מצידו, וייתכן כי כבר השבוע תחדל המשטרה את הבדיקה.

סיקור מיוחד: פרשת שרון גל
סיקור מיוחד: פרשת ההטרדות של עמנואל רוזן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully