וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אלעזר שטרן הותקף בידי אזרח זר בתל אביב

22.4.2013 / 0:11

חבר הכנסת מ"התנועה" היה בסיור בשכונות דרום תל אביב, כדי ללמוד על מצוקת התושבים. אלא שאז התקרב אליו צעיר זר, היכה אותו והפיל את הכיפה מראשו. המשטרה עצרה את החשוד

מקרה תקיפה חמור בתל אביב נגד נבחר ציבור: אזרח זר תקף אמש (ראשון) את חבר הכנסת אלעזר שטרן (התנועה) במהלך סיור שקיים בדרום העיר. התוקף בן ה-27 נעצר על ידי המשטרה ונלקח לחקירה. חבר הכנסת לא נפגע באירוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האזרח הזר החשוד בתקיפת חבר הכנסת שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ שטרן, החבר בין היתר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, הוזמן על ידי ועד הפעולה של תושבי דרום העיר לסייר באזור וללמוד מקרוב על מצוקותיהם של התושבים. במהלך הסיור הוא הספיק להיפגש עם תושבים ולבקר בחנויות ובבתים של תושבי השכונה. אלא שבשלב מסוים, התקרב לקבוצה שבה צעד שטרן אזרח זר, וזה החל להכות אותו.

"עברנו ליד מבנה ששימש בעבר בית כנסת וכיום משמש מועדון. היה שם תושב שיצא החוצה, הסתכל לו בעיניים, נתן לו מכה על הראש, העיף לו את הכיפה מהראש ודרך עליה", סיפר לוואלה! חדשות יהודה פישמן, עוזרו של שטרן. הוא הוסיף: "הוא הראה לאלעזר את השרשרת עם הצלב שהוא ענד עליו ועזב את המקום". לדבריו, למרות חומרת המקרה שטרן נותר מאופק ולא הגיב על המהלומה שספג. "לא ניסינו לעורר תגרה. הזמנו משטרה, שהגיעה בתוך חמש דקות. המשכנו כרגיל בסיור ואלעזר אף נפגש עם תושבים", ציין פישמן.

מהמשטרה נמסר כי האירוע התרחש לא הרחק מאזור התחנה המרכזית החדשה בדרום תל אביב, וכי החשוד פנה לח"כ שטרן , הקניט אותו והציק לו, ובשלב מסוים הפיל את הכיפה מראשו. "צוות שיטור שהיה במקום ביצע מעצר וכעת החשוד מובל לחקירה בתחנת שרת", נמסר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully