וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פדופיל מחולון אנס בת 11 בגיאורגיה, לעיני אמה"

חקירת החשוד טדי נס, שנעצר ביום שני, מעלה כי נהג לבצע בילדה את המעשים, ולהפיץ את התיעוד, כשאמה משתפת עמו פעולה תמורת תשלום. מחר יובא להארכת מעצרו

טדי נס, תושב חולון בן 42, החשוד שאנס ילדה בת 11, צילם את המעשים והפיץ אותם באינטרנט, יובא מחר (ראשון) להארכת מעצרו השנייה בבית משפט השלום בראשון לציון. לנס מיוחסות גם עבירות של סחר בבני אדם, אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה, ייצור, פרסום והחזקת חומר תועבה בדמות קטין.

מחקירתו, שהחלה עם מעצרו ביום שני האחרון, עולה כי נס ביצע עבירות מין חמורות בכפייה ובאיומים כלפי ילדה בת 11, תושבת גיאורגיה, אותה פגש בבתי מלון וביצע את המעשים בנוכחות אמה, החשודה כי שיתפה עמו פעולה בתמורה לתשלום. נס חשוד כי את תמונותיה של הילדה ותיעוד המעשים עמה הוא הפיץ ברשת וכן מכר את המדיה לאתרים ברחבי העולם.

בנוסף עולה החשד כי נס הציע לגברים נוספים להיפגש עם הקטינה לצורך קיום יחסי מין ותיעודם באמצעות מצלמות – זאת בתמורה לתשלום. יצוין כי החקירה החלה לפני שלושה חודשים ונערכה בשיתוף פעולה של מפלג עבירות המחשב בלהב 433 עם המשטרה הגיאורגית ובסיוע האינטרפול ורשויות אכיפה ברחבי העולם. זהות הילדה שצולמה ידועה למשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully