וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"פגע וברח" בהרצליה: החשוד שנמלט עוכב - ושיחזר

3.4.2013 / 10:00

נהג המשאית שחשוד בדריסתו למוות של קשיש כבן 90, אותר ושיחזר לעיני חוקרי התנועה את שהתרחש בכניסה לקיבוץ גליל ים. נכדת ההרוג: "אבא התקשר אליי בבוקר ואמר לי שקרה אסון"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

נהג משאית כבן 60 עוכב הבוקר (רביעי) לחקירה בחשד שדרס למוות קשיש כבן 90 בהרצליה - ונמלט מהמקום. לעיני חוקרי תנועה ממחוז תל אביב, שחזר החשוד את התאונה שהתרחשה בפינת הרחובות ויצמן והרב קוק, בכניסה לקיבוץ גליל ים, שם נמצא הקשיש מוטל על הכביש. צוותי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום ביצעו באיש פעולות החייאה, ללא הועיל. "הגענו למקום ומצאנו אותו כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", סיפר פרמדיק מגן דוד אדום, דניאל שילה, שהיה מהראשונים להגיע לזירה.

"פגע וברח" בהרצליה: בן 90 נדרס למוות על ידי משאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשאית הפוגעת בשחזור התאונה בזירה, הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר לאחר התאונה הגיעו למקום בני משפחתו של ההרוג, וזיהו את יקירם. "בסביבות השעה 6:40 אבא שלי התקשר אליי בדמעות וסיפר לי שקרה אסון, סבא נהרג", סיפרה לוואלה! חדשות נכדת ההרוג. "הוא היה בן 90 אבל היה מאד מאד צלול. הוא יצא להליכת הבוקר היומית שלו עם שתי נשים שמתלוות אליו. הן בדיוק הלכו לקנות משהו בקיוסק הסמוך ואז הוא נפגע. הוא היה מלא שמחת חיים", סיפרה הנכדה.

עורך דין גיורא זילברשטיין, סנגורו של נהג המשאית החשוד מסר כי "מרשי מכחיש כל מעורבות בתאונה. הוא נהג מקצועי מזה 40 שנה, כמעט ללא עבירות תנועה. הוא מכחיש שהוא ברח מהזירה. עובדה שכשהמשטרה התקשרה אליו הוא ענה והתייצב מיד בתחנת המשטרה. הוא לא שיבש ולא העלים ראיות. התנהגותו מצביעה על כך שלא פגע וברח".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חשד לפגע וברח בהרצליה, גבר כבן 90 נהרג, 3 באפריל 2013. דרור עינב
"היה מלא שמחת חיים". זירת התאונה, הבוקר/דרור עינב

בתוך כך, בנתניה נפצעה קשה הבוקר הולכת רגל כבת 80, מפגיעת רכב ברחוב ז'בוטינסקי בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לקשישה טיפול ראשוני במקום ופינה אותה לבית החולים לניאדו בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully