וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של טלי שנהרגה בדרום: "אשמש כאמא וכאבא"

שי מכלוף

28.3.2013 / 16:50

עמית הילדסהיים, שאיבד את אשתו בתאונה שגבתה את חייהן של שתי אימהות, שחזר היום את רגעי האסון. "זה חלום רע, אבל נצא מזה". מצב הילדים עדיין קשה

צילום: שי מכלוף, רומן ואינר, חדשות 10; עריכה: גדי וינסטוק

עמית הילדסהיים, שאשתו טלי נהרגה אתמול בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש מספר 40 ליד צומת הנגב, מנסה להסתגל למציאות החדשה. חמישה מהילדים שנפצעו בתאונה הקטלנית, שבה נהרגה אתמול גם אורטל ברמוכה, עדיין מאושפזים היום (חמישי) באגף טיפול נמרץ לילדים בבית החולים סורוקה בבאר שבע. שתי ילדות בנות ארבע ושש – אחת מכל משפחה, שבו להכרתן וחל שיפור במצבן. מצבם של כל הילדים מוגדר קשה אך יציב, והם סובלים בעיקר מחבלות בפנים.

תאונת דרכים קטלנית בכביש 40 ליד קרית גת, מרץ 2013. שי מכלוף
זירת התאונה ליד קריית גת/שי מכלוף

"יצאנו לטיול למצפה רמון, כל המשפחה", שחזר הילדסהיים. "יצאתי עם אשתי והילדים, ובמכונית שלנו ליד צומת משאבי שדה, כשנסענו לכיוון דרום, התרחשה ההתנגשות. זו הייתה התרחשות מאוד מהירה. מרגע שראיתי את המכונית מולנו עד הרגע שהייתה התנגשות הייתה אולי עשירית שנייה. המכונית התהפכה מספר פעמים. אשתי נלכדה שם, את הילדים חילצנו. זה נראה כמו זירת פיגוע". לדברי הילדסהיים, כל בני המשפחה היו חגורים, "אחרת אף אחד לא היה שורד שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עמית הילדסהיים - בעלה של טלי שנהרגה בתאונה בדרום, מרץ 2013. שי מכלוף
"זה נראה כמו זירת פיגוע". הילדסהיים/שי מכלוף

באשר למצבה של אשתו, סיפר הילדסהיים: "טלי איבדה את ההכרה בהתחלה כשהאוטו נחת עליה. אחרי זה חזרה לה ההכרה. המתנדבים הגיעו והפכו את האוטו. במשך עשר דקות בערך היא הייתה בהכרה עד שהעלו אותה למסוק. היא לא כל כך דיברה אבל לחצה לי את היד והנהנה עם הראש, וראיתי שהיא מבינה אותי. אמרתי לה שניפגש לאחר מכן והכל יהיה בסדר. נפרדתי ממנה, אבל לא נפרדתי ממנה באופן סופי, כי הייתי בטוח שניפגש. אבל היא לא שרדה, הייתה לה פגיעה מאוד חמורה".

"הילד הגיב כמו גיבור"

בנוגע לארבעת ילדיו, שאיבדו את אמם, סיפר הילדסהיים כי הם מתאוששים מבחינה גופנית. "שניים כבר בדרך החוצה ושניים עדיין בטיפול נמרץ, אבל גם הם בכיוון חיובי ואני מאמין שהם יהיו בסדר גמור". האב אמר כי בישר את הידיעה המרה לבנו הבכור. שני ילדים נוספים עדיין מונשמים, והילדה הצעירה, בת שלוש, טרם יודעת על האסון שפקד את משפחתה.

"הילד הגדול הוא גיבור, הוא הגיב מאוד בבגרות", אמר הילדסהיים. "זה הפך לחלום רע אבל אנחנו נצא מזה. יש לי משפחה שתומכת ואנחנו נסתגל למצב החדש". אנחנו נגדל אותם ואני אשמש להם גם כאמא וגם כאבא".

סגנית מנהל בית החולים סורוקה, ד"ר אורלי וינשטיין, סיפרה כי פציעותיהם של הילדים שעדיין מאושפזים מתמקדות באזור הראש והפנים. לדבריה, "חלק נותחו וחלק עוברים הערכה נוספת היום וינותחו במידת הצורך. לא כולם יצאו ממצב סכנה. אנחנו מקווים שמצבם יילך וישתפר בימים הקרובים יש כאן מערך שלם של עובדים סוציאליים שנערך לקראת האירוע הזה, שהוא בהחלט יוצא דופן, והם מטפלים ביחד בילדים בכל אחת מהמשפחות. לצערנו הרב אנחנו מורגלים בדברים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully