וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן מרוצה מהאיחוד: "פירוק הסיעה לא על הפרק"

הליכוד-ביתנו לא תפורק, אומר ליברמן, שסופר חמישה שרים בממשלה הבאה, לעומת 11 חברי כנסת ממפלגתו. מי שעשוי לכהן כשר החוץ, פרס משנתו: אי אפשר לפתור הסכסוך עם הפלסטינים

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

"פירוק הסיעה המשותפת לא על הפרק. גם בליכוד וגם בישראל ביתנו יש גורמים שלא מרוצים מכך, אך בכוונתי ובכוונת ראש הממשלה להמשיך את האיחוד", כך אמר היום (שני) יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, במסיבת עיתונאים בכנסת. לדברי ליברמן, מינויו של ח"כ זאב אלקין לסגן שר החוץ היה מתואם איתו. "כמובן שהמינוי שלו נעשה בהסכמתי המלאה", אמר ליברמן והוסיף כי גם לתפקיד יו"ר הקואליציה הגיע אלקין ללא ניסיון פוליטי ו"הפתיע את כולם".

יור ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן,  במסיבת עיתונאים שכינס בכנסת, מרץ 2013. טלי מאייר
לא מתכוון לפרק את השותפות שהניבה לו 5 שרים עבור 11 ח"כים. ליברמן, הבוקר/טלי מאייר

כשנשאל ליברמן על הביקורת מצד הליכוד, על כך שישראל-ביתנו קיבלה חמישה מינויי שרים עבור 11 חברי הכנסת של המפלגה, הוא ענה: "גם הליכוד יצא עם הישגים אדירים. בליכוד ישנם 20 חברי כנסת, אחד ראש ממשלה ושניים העידו שהם לא רוצים שום תפקיד, כך שמהנותרים ישנם שבעה שרים, יו"ר כנסת, שני סגני שרים ושני סגני יו"ר כנסת".

"אם אני צריך לתת הערכה למה יקרה בארבע שנים הקרובות בנושא הפלסטיני – שום דבר", אמר ליברמן על השוני בין התפישה המדינית של ראשי מפלגות הקואליציה. לדבריו, "אי אפשר לפתור את הסכסוך הזה, צריך לנהל אותו ולתחזק את היחסים עם הפלסטינים". גם ביקור אובמה, מבחינת מי שהיה שר החוץ, לא נועד לקדם את פיתרון שתי המדינות: "ההצלחה היא בעצם הביקור. אני לא יודע מה ייחשב כהצלחה", אמר, והוסיף כי "הנושא האירני הוא הראשון שנדבר עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully