וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט הפתיע במינויים והצהיר: "כולנו מאחורי נתניהו"

יהושע בריינר

17.3.2013 / 20:19

ועידת הבית היהודי אישרה פה אחד את ההסכם הקואליציוני שנחתם על הליכוד, וכן את מינויי בנט, שאמר: "מה שהחל כצעד טקטי עם לפיד הפך למשהו עם פוטנציאל. רב המחבר על המפריד"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

"המשא ומתן מאחורינו, כולנו מאחורי נתניהו", כך אמר הערב (ראשון) יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בוועידת הבית היהודי, שהתכנסה באוניברסיטת בר אילן. הוועידה אישרה פה אחד את ההסכם הקואליציוני שחתמה המפלגה עם הליכוד ביום שישי האחרון, וכן את חלוקת התפקידים עליה החליט בנט. "היום אנחנו מחזירים את הנשמה היהודית למדינת ישראל", אמר בנט, "להחזיר נשמה יהודית זה לחזק את הזהות היהודית במערכת החינוך ולקרב בין הפריפריה למרכז".

נפתלי בנט וניסן סלומיאנסקי בוועידת הבית היהודי בבר אילן, מרץ 2013. דרור עינב
בנט וסלומיאנסקי הערב בוועידת המפלגה/דרור עינב

על יחסיו עם יו"ר מפלגת יש עתיד, שר האוצר המיועד יאיר לפיד, שאף הבשילו לכדי "ברית" בין השניים, אמר בנט כי "מה שהחל כחיבור טקטי עם יאיר לפיד התפתח למשהו עם פוטנציאל". לדבריו, בין השניים "יש אמון, יש מילה ויש הערכה. נאחל שנדע לזהות את המחלוקות ולפתור אותן כי רב המחבר על המפריד". עוד הוסיף כי "נפעל למען כל עם ישראל, כולל החרדים, ונפעל לחיזוק עולם התורה".

בצהריים נפגש בנט עם חברי מפלגתו והודיע להם על המינויים. ח"כ ניסן סלומיאנסקי, ששמו עלה באחרונה בנוגע לחשד לקניית קולות בפריימריז, נבחר לעמוד בראש ועדת הכספים מטעם המפלגה. ח"כ איילת שקד, המקורבת לבנט, נבחרה לשמש כיור סיעת הבית היהודי, לאור ויתורה על תפקיד סגן שר החינוך, אותו ימלא ח"כ אבי וורצמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נפתלי בנט בוועידת הבית היהודי בבר אילן, מרץ 2013. דרור עינב
נפגש במהלך היום עם הבכירים במפלגתו והודיע להם על המינויים. בנט הערב בבר-אילן/דרור עינב

וורצמן, בן 43, לשעבר סגן ראש עיריית באר שבע, קיבל את ההודעה על מינויו לסגנו של שר החינוך בפגישה עם בנט שהתקיימה בסניף המפלגה בתל אביב. וורצמן, שהחזיק בתיק הרווחה בבאר שבע, נחשב לאחד האנשים החזקים במרכז המפד"ל וכמי שמוביל את הסוגיות החברתיות בבית היהודי. בעברו עסק בפיתוח והקמת גרעינים תורניים ברחבי הארץ וכן עסק בהקמת מועדוניות לילדים ונוער. בבחירות הפנימיות במפלגה תמך לאורך כל הדרך בבנט ועל אף שבסופו של דבר הגיע למקום השמיני ברשימה לכנסת, הצליח וורצמן להציב את עצמו בעמדה משמעותית.

מוקדם יותר הודיע בנט לח"כ אורי אורבך על מינויו לשר לענייני אזרחים ותיקים. הוא יהיה גם חבר בוועדת השרים לענייני חקיקה. על פי הסיכומים המוקדמים, צפוי ח"כ אורי אריאל לקבל לידי את תיק השיכון. ח"כ אלי בן דהן עתיד לתפקד בתור סגן שר הדתות, ללא שר מעליו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully