וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "נדאג לאחינו החרדים ולעולם התורה"

יו"ר הבית היהודי פנה לחרדים בסרטון והדף הטענות כי הוא מחרים אותם: "לא יבואו שוטרים צבאיים לבני ברק, אין שחר לדיבור על חרם". הוא הוסיף: "אולי תהיה ממשלה בלעדיכם"

צילום: סרטון שהועלה לרשת

יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט פרסם היום (רביעי) פנייה מצולמת לחרדים, אולי בניסיון להדוף את הטענות כי הוא מחרים את האינטרסים שלהם מתוקף הברית עם יאיר לפיד. "זאת פנייה מיוחדת לאחיי החרדים", פתח בנט, "בימים האחרונים יש דיבור בתקשורת החרדית, כביכול על החרמת חרדים, שאנחנו רוצים להחריב את עולם התורה. אין לזה שחר".

"בלי קשר לאילו מפלגות יהיו בממשלה, מדינת ישראל ואנחנו מחויבים לעזור לכולם, לכל עם ישראל, כולל לאחיי החרדים. לכן אני אומר מה שאמרתי לאורך כל הדרך: אנחנו נשמור על עולם התורה. אנחנו נדאג לאחינו החרדים, וכן, את ההתאמות שצריך לעשות, נעשה, אבל בהידברות ולא בכוח".

יור הבית היהודי, נפתלי בנט, בישיבת סיעה, מרץ 2013. יואב דודקביץ'
בנט/יואב דודקביץ'

"לא יבואו שוטרים צבאיים, לא למאה שערים ולא לבני ברק.
יש הבדל עצום בין השדה הפוליטי, בו באמת יכול להיות שתהיה ממשלה בלי חרדים, אבל גם אם תהיה ממשלה בלי חרדים, אני לוקח על עצמי את האחריות לדאוג לאחינו החרדים, לדאוג לכם. לכן אני רוצה להרגיע את מפלס החרדה שקיים, כי בסוף אנו אחים", סיכם יו"ר הבית היהודי. בדברים שנשא אתמול בפני תלמידי ישיבת הסדר במודיעין, אמר בנט כי הוא ואנשיו "עובדים קשה כדי שתהיה ממשלה", אך סירב להרחיב באשר לחלוקת התיקים האפשרית. "התקשורת רוצה כותרות - אין לי כותרות", הוסיף. ברקע הגעתו של בנט למודיעין נשמעו אמירות ממקורביו, לפיהן הוא נענה להצעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לכהן כשר האוצר בממשלה הבאה. בבית היהודי הכחישו את האפשרות שיו"ר המפלגה נענה להצעה שכזו, ובמקביל טענו גורמים בליכוד כי תיק האוצר הוצע למפלגתו של יאיר לפיד, יש עתיד, וכי בליכוד-ביתנו הבהירו שתיק החוץ יישאר בידי המפלגה. בעקבות ההערכות לפיהן המפלגות החרדיות לא ייכנסו לממשלת נתניהו השלישית, אמרו השבוע גורמים בקרב המפלגות החרדיות כי להערכתם ימי הממשלה המסתמנת יהיו קצרים, והישיבה על ספסלי האופוזיציה לא תהיה ארוכה במיוחד. אחד מחברי הכנסת של ש"ס אמר כי "אנחנו הולכים לאופוזיציה, אין ברירה אחרת, אבל זה לא נורא. הממשלה הזו לא תחזיק מעמד זמן רב. זו אהבה שתלויה בדבר, וברגע שבטל הדבר, בטלה האהבה. הפערים ביניהם כל-כך מהותיים, שאין סיכוי שזה יחזיק מעמד הרבה זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • נפתלי בנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully