וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכלה הברחת עשרות קילוגרמים של סמים ממצרים

21.2.2013 / 5:15

לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב סיכלו בפעם השנייה השבוע הברחת סמים מסוג הירואין וחשיש דרך גבול ישראל-מצרים. נהג הרכב שבו נמצאו הסמים נמלט, אך לדברי המשטרה הוא ייעצר

לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול סיכלו אתמול (רביעי) הברחה של 50 קילוגרמים של חשיש ו-15 קילוגרמים של הירואין משטח מצרים לישראל. זו הפעם השנייה השבוע שהיחידה מסכלת הברחת סמים דרך הגבול בדרום, כאשר לפני כמה ימים עצרו הלוחמים אדם החשוד שניסה להכניס לישראל סמים במשקל כולל של 275 קילוגרמים.

כלי רכב שבו נמצאו סמים שהוברחו ממצרים. דוברות מג"ב, חטיבת דובר המשטרה
הג'יפ שבו נמצאו הסמים/חטיבת דובר המשטרה, דוברות מג"ב

במהלך פעילות מיוחדת של יחידת המסתערבים של מג"ב בגבול ישראל-מצרים, בשיתוף יחידת מגן של משטרת מחוז דרום, זוהה אמש כלי רכב, שעל פי החשד הנהג שבו ניסה להעביר את הסמים ממצרים לישראל. לוחמי מג"ב רדפו אחר הג'יפ, חלקם בכלי רכב וחלקם במסוק. נהג הג'יפ נמלט מהמקום והמסתערבים איתרו את כלי הרכב שבו נמצאו הסמים וכן אמצעי לראיית לילה. מהמשטרה נמסר כי זהות הנהג ידועה. סגן-ניצב ש', מפקד יחידת המסתערבים של מג"ב דרום שפיקד על סיכול ההברחה, אמר כי "לוחמי היחידה מבצעים מדי יום פעילויות נחושות ומורכבות, אשר מטרתן היא למנוע חדירה של גורמים עוינים וכמויות ענק של סמים לשטח המדינה". לדבריו, "המטרה העיקרית של הפעילויות הללו תואמת את מטרת היחידה - לשמור על ביטחון תושבי מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully