וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שפך חומצה על פניה של בת 16 כי סירבה להתחתן

קובי דוד

19.2.2013 / 10:45

גבר בן 51 נעצר בחשד שתקף צעירה בביתה שבנצרת, לאחר שזאת סירבה להינשא לבנו. היא הובהלה לבית החולים רמב"ם במצב קשה, כשהיא מונשמת וקיים חשש שתאבד את ראייתה

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

גבר בן 51 מנצרת נעצר הבוקר (שלישי) בחשד ששפך חומצה על פניה של נערה בת 16. מצבה מוגדר קשה וקיים חשש שתאבד את ראייתה. המשטרה חושדת כי הרקע למעשה הוא התנגדותה של הנערה להינשא לבנו של החשוד. הוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

בית החולים רמב"ם, פברואר 2013. ערן גילווארג,
הצעירה הובהלה לכאן לאחר שחלה הידרדרות במצבה. בית החולים רמב"ם, הבוקר/ערן גילווארג

לפי החשד, הגבר דפק על חלון חדרה של הצעירה, שהיא כבר גרושה, בשעות הבוקר המוקדמות והעיר אותה משנתה. כשהבחינה בו הצעירה, פתחה את החלון - ואז, לפי החשד, הותקפה. הצעירה פונתה לבית החולים בנצרת, ובעקבות הידרדרות במצבה הועברה לבית החולים רמב"ם בחיפה.

מפקד תחנת נצרת, ניצב משנה יוסי חמו, אמר: "מדובר במקרה חמור מאוד. תושב נצרת חשוד כי שפך חומר רעיל או חומצתי על פניה של קטינה. היא מאושפזת במצב קשה בבית החולים רמב"ם ייתכן שמדובר באירוע על רקע רומנטי אנו רואים זאת בחומרה ולכן הקמנו צוות חקירה מיוחד".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היה צריך להרדים ולהנשים אותה בגלל פגיעה בדרכי הנשימה". ד"ר הלברטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגן מנהל בית החולים רמב"ם, ד"ר מיקי הלברטל, סיפר לוואלה! חדשות: "אתמול בשעות הלילה המאוחרות העבירו לבית החולים נערה בת 16 שנפגעה מחומר חומצי בפנים, עם הגעתה היה צריך להרדים ולהנשים אותה בגלל פגיעה בדרכי הנשימה, והיא כרגע מורדמת ומונשמת במצב יציב במחלקה לטיפול נמרץ. בנוסף יש לה פגיעה משמעותית בעיניים, והיא מטופלת על ידי רופא העיניים של בית החולים. היא כרגע תמשיך להיות מורדמת ומונשמת בימים הקרובים, ואנחנו ממשיכים טיפולים תומכים בעיניים".

  • עוד באותו נושא:
  • נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully