וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה יוסף חש ברע ואושפז בבית החולים

12.1.2013 / 10:51

מנהיגה הרוחני של ש"ס פונה מביתו ברכב, על אף השבת, ועבר סדרת בדיקות מקיפה בהדסה עין כרם. מבית החולים נמסר כי הוא בהכרה מלאה וכי "מצבו טוב". בהמשך יועבר הרב להשגחה

מנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, פונה הבוקר (שבת) לבית החולים הדסה עין כרם לאחר שחש ברע. מבית החולים נמסר כי מצבו של הרב "טוב".

בשל מצבו ועל אף השבת, הועבר הבוקר הרב יוסף בן ה-92 בכלי רכב מביתו שבשכונת הר נוף ירושלים לבית החולים. הוא התקבל בחדר המיון של הדסה, שם החלו להעבירו סדרת בדיקות על מנת לברר ממה הוא סובל. בכירי תנועת ש"ס הגיעו לבקרו שם. בין היתר עבר הרב בדיקות כלליות ובדיקות דם, כך דווח בקול ישראל. מבית החולים נמסר כי הוא נמצא בהשגחה ובהכרה מלאה. בתום הבדיקות יועבר הרב יוסף לאשפוז באחת ממחלקות בית החולים.

שידור חי מבית החולים הדסה עין כרם (צילום: עומר מירון)

LIVE
כנס בחירות ש"ס, נובמבר 2012. עומר מירון
הרב יוסף בכנס בחירות של ש"ס בשבוע שעבר/עומר מירון

הרב יוסף הוא אחד האנשים הדומיננטיים בזירה הפוליטית בישראל, ותנועתו, ש"ס - נחשבת כלשון המאזניים ברבות מהקואליציות האחרונות. על פי דירוג פורבס, הרב יוסף הוא הרב המשפיע בישראל. "מרן עובדיה יוסף הוא הרב המשפיע ביותר בארץ מבחינה רוחנית וגם בזכות עמידתו בראש מפלגת ש"ס", אמר צביקה אלוש, מחבר הספר "בן פורת יוסף" אודות הרב, יחד עם העיתונאי יוסי אליטוב (הוצאת כנרת). לטענתו, "הרב עובדיה הוא הדבק שמחבר בין כל חלקי המפלגה. בלעדיו לש"ס אין זכות קיום. ביום שחס וחלילה הוא ילך לעולמו, ש"ס עלולה להתאדות מהנוף הפוליטי".

קשה לומר אם לאשפוזו של יוסף תהיה השפעה על מערכת הבחירות, אך זכורה לרב אמירה מהתקופה האחרונה בה העריך שלנתניהו לא תהיה קואליציה בלעדי ש"ס. "אני פונה לאברכים שיקומו מהתורה שלהם וילכו מבית לבית להשפיע. אז יהיו לנו הרבה מנדטים ונוכל להכתיב להם. לא ניכנס לממשלה בלי כך וכך", אמר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הרב עובדיה יוסף מצטרף לקמפיין ש"ס.
הרב יוסף עם שלושת מנהיגי התנועה - אטיאס, ישי ודרעי

המנהיג הרוחני של ש"ס, והרב הספרדי הראשי לשעבר, מכונה בתארי הכבוד "מר"ן" ו"פוסק הדור". הוא נולד בשנת 1920, ובגיל 4 עלה עם משפחתו מעירק. הוא הוסמך כדיין כבר בגיל 20, ואף חי במצרים בשנים 1947-1950 שם מילא תפקיד אב בית דין. בהמשך, בשנות ה-50 וה-60 הוא הגיע לדרגת חבר בבית הדין הרבני הגדול בירושלים. הוא כיהן כרב הראשי הספרדי לתל אביב-יפו בשנים 1968-1972, וכתב מספר ספרי הלכה בסדרת "יחווה דעת". אחרי שכיהן כרב הראשי הספרדי בשנים 1973-1983 היה ממקימי ש"ס, שהתמודדה לראשונה בבחירות לכנסת ב-1984.

לקריאה נוספת:
הרב עובדיה: "שרי השיכון בעבר היו שותים נרגילה"
אמנון יצחק נגד ש”ס: אין חובה להישמע לרב עובדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully