וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המורה נעצר באמצע השיעור בגלל רומן עם התלמידה"

24.12.2012 / 16:01

תלמידים בבית הספר שבו מלמד המורה אשר נעצר בחשד שקיים יחסי מין עם תלמידה בת 15 סיפרו כי לא הופתעו מהמקרה: "הוא תמיד עשה עיניים". בפייסבוק אף פורסמו תמונות של השניים

"כשהראש מתחיל להבין, הלב מתחיל לשחרר", כך כתבה היום (שני) בפייסבוק הנערה בת ה-15 מאזור השפלה שעל פי החשד קיימה יחסי מין עם המורה המחנך שלה מספר פעמים. המורה נלקח אתמול לחקירה, ובסיומה שוחרר למעצר בית. המורה, שהורחק מבית הספר לעת עתה וחשוד בבעילה אסורה בהסכמה, לא הגיע היום למוסד החינוכי. התלמידה, מנגד, נכחה בבית הספר.

בבית הספר לא הפסיקו לדבר על הנושא במהלך היום. המורים פנו לתלמידים בעקבות הפרסומים הבוקר בתקשורת על מעצרו של המורה והסבירו להם שחשוב לשמור על צנעת הפרט. עם זאת, לדברי התלמידים, אחת המורות סיננה לעברם: "אם זו הייתה הבת שלי, הייתי דואגת שהוא ייענש". המורים גם ביקשו מהתלמידים לא לשוחח עם הנערה על האירוע.

חלק מהתלמידים סיפרו שהקשר לכאורה בין התלמידה למורה נמשך זמן רב וכי הוא מחנך את הכיתה בה היא לומדת בשלוש השנים האחרונות. "מצד אחד הופתענו, מצד שני אחת החברות שלי אמרה כי היא לא הופתעה כי הוא 'תמיד עושה עיניים'", סיפרה אחת התלמידות הלומדת בכיתה י"ב בבית הספר. בשיחה עם וואלה! חדשות הוסיפה התלמידה כי "המורה היה מסיע אותה הביתה ויוצא איתה לעשן בהפסקות". לדברי התלמידים, המורה נשוי ואב לילדים.

"ניצל את התקשורת הבלתי אמצעית ביניהם"

חבריה של התלמידה לכיתה סיפרו כי המורה בשנות ה-40 לחייו נעצר במהלך שיעור, כאשר שני שוטרים הגיעו למקום. עם זאת, הוא נעצר על ידי בלשים בלבוש אזרחי אשר ניסו לבצע את המעצר בדיסקרטיות האפשרית. לדברי התלמידים, אירועים מסוג אינם מתרחשים בדרך כלל בבית הספר. "זה לא בסדר", אמרה תלמידה אחרת. "גם אם יש לה שיקול דעת וזה היה בהסכמה, היא עדיין צעירה מדי, ולנו זה לא נראה בסדר רומן בין מורה לתלמידה". התלמידים גם הסכימו שהאחריות היא של המורה. "הוא הרס לעצמו את כל החיים, אבל הוא הביא את זה על עצמו. הוא נהג בחוסר אחריות מוחלט".

גם פייסבוק רעש היום והרבה תלמידים הלומדים בתיכון העלו סטטוסים, חלקם משועשעים וחלקם המומים. תמונות של השניים אף פורסמו בעמוד הפייסבוק של הנערה. אם לנער הלומד בבית הספר אמרה כי "זה נורא ואיום. איש משפחה ומורה מחנך עם ילדה – אני לא מצליחה לעכל את זה. הוא ניצל את התקשורת הבלתי אמצעית ביניהם כדי להתקרב אליה וחרג מהגבולות שלו". לדבריה, "למרות המתירנות הרבה שיש היום בקרב נערות, הסיפור הזה נשמע לי מאוד קיצוני".

גורם ברשות המקומית אמר כי הנהלת בית הספר, יחד עם המורים, קיימו שיחות עם התלמידים על המשמעויות של המקרה. "מדובר במקרה חריג בבית ספר, שהוא בעל מוניטין והישגים רבים", אמר. אחת התלמידות סיפרה גם שנאמר לתלמידים ששיחות בנושא ייערכו מחר בבית הספר.

ממשרד החינוך נמסר כי "המורה הורחק מבית הספר, ועניינו הועבר לטיפול נציבות שירות המדינה. כמו כן, הנושא מצוי בחקירת המשטרה".

חשד: מורה מהשפלה קיים יחסי מין עם תלמידה בת 15

בהכנת הידיעה השתתפה מיכל רשף

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully