וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סוהר אנס עובדת שב"ס בין קירות בית הכלא

12.12.2012 / 16:24

איש השב"ס חשוד גם בביצוע מעשים מגונים בעמיתתו לעבודה. למרות שלא הוגשה תלונה, הדבר הגיע לידי היחידה לחקירות סוהרים, אשר פתחה בחקירה סמויה. מעצרו הוארך ב-5 ימים

הותר לפרסום כי קצין בדרגת רב-כלאי בשירות בתי הסוהר נעצר אתמול (שלישי) בחשד שאנס וביצע מעשים מגונים בעובדת בית הסוהר, בתוך כתלי המוסד בו עובדים השניים. הוא נעצר אתמול על ידי היחידה לחקירות סוהרים באגף החקירות במשטרה, ומכחיש את המיוחס לו. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום את מעצרו בחמישה ימים.

על פי החשד, מדובר במקרה אחד שהתרחש בחודש ספטמבר האחרון. האישה לא התלוננה במשטרה, אולם הדבר הגיע דרך גורמים מהכלא לידיעת היחידה לחקירות סוהרים בלהב 433, שפתחה בחקירה סמויה ואספה ראיות לכאורה לביצוע המעשים. אמש, עם מעצרו של הסוהר, הפכה החקירה לגלויה.

בית משפט השלום התיר לפרסם את דבר החקירה, אך אסר לפרסם את פרטי החשוד וכל פרט העלול לזהותו, לבקשת סנגורו. בימים הקרובים ינסו ביחידה החוקרת לבדוק האם יש נשים נוספות שבהן, על פי החשד, ביצע הסוהר עבירות מין. אנשי היחידה מקווים כעת שאם אכן ישנן נשים נוספות שנפלו קורבן, הן יגיעו להתלונן. סנגורו של החשוד, עורך הדין אברהם שי, אמר כי "לא נעשה על ידו שום דבר שהוא אסור, לפחות בפן הפלילי. מה שנעשה, אם נעשה, היה על דעת כל הצדדים המעורבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully