וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה בשב"ס: הירשזון צפוי להשתחרר בחודש הבא

11.12.2012 / 21:44

בקשת השר האוצר לשעבר לקזז שליש ממאסרו תידון בשבוע הבא. ההערכה היא כי לא תהיה התנגדות לקיצור, וכי הוא ישוחרר כבר בינואר. "הוכיח שעבר שינוי וזכה לשבחי רבים"

האם אברהם הירשזון בדרך הביתה? ועדת השחרורים של שרות בתי הסוהר תדון ביום חמישי הבא בבקשת שר האוצר לשעבר לנכות שליש מתקופת מאסרו. ההערכה היא כי לא תהיה מניעה להיענות לבקשה, ואם זו אכן תתקבל, ישתחרר הירשזון באמצע חודש ינואר 2013.

בחודש ספטמבר 2009 החל השר לשעבר מטעם קדימה לרצות עונש של חמש שנים וחמישה חודשים אחרי שהורשע בגניבת מיליונים ובהפרת אמונים. בינואר הוא צפוי לסיים לרצות שני שליש מתקופת המאסר - שלוש שנים וארבעה חודשים. זה המועד בו ניתן לפי חוק לזכות בשחרור מוקדם הודות להתנהגות טובה.

"הירשזון עומד בכל הקריטריונים הקבועים בחוק שחרור מוקדם"

את המאסר העביר הירשזון בכלא חרמון שבצפון הארץ. בשב"ס אומרים כי בכל התקופה בה שהה בכלא לא נרשמו כל בעיות התנהגות מצדו של האסיר המפורסם. לפיכך, לא צפויה התנגדות של השירות לשחרור המוקדם.

במהלך המשפט שהתנהל נגדו, וגם לאורך בתקופת מאסרו לא הודה השר לשעבר בעבירות שיוחסו לו. סנגוריתו, עורכת הדין רותם טובול, ציינה כי למרות זאת מרשה הביע חרטה על אופן התנהלותו בפרשה, במסגרתה הורשע בגניבת כשני מיליון שקלים מהסתדרות העובדים הלאומית וכן בעבירות של הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ורישום כוזב במסמכי תאגיד.

עורכת הדין טובול מסרה כי "אברהם עומד בכל הקריטריונים הקבועים בחוק שחרור מוקדם. לאורך מאסרו, הוכיח שעבר שינוי, השתתף בלא מעט קבוצות וזכה לשבחי רבים. לכן, ראוי הוא לשחרור מוקדם". ועדת השחרורים של שב"ס, המורכבת משופט, איש שב"ס ונציגי ציבור, צפויה על פי ההערכות לאשר את השחרור.

אברהם הירשזון יוצא לחופשה מהכלא. משה אסרף, ג'יליס
הירשזון. "ראוי לשחרור מוקדם"/ג'יליס, משה אסרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully