וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ למפקדים: "לא דופקים סתם מכת אש לבתים"

19.11.2012 / 20:05

הרמטכ"ל הורה למפקדי החטיבות הצפוים לפלוש לרצועה אם ייפתח מבצע קרקעי להיזהר מפגיעה באזרחים חפים מפשע, יתכן ועל רקע מותם של ארבעה ילדים אתמול ברצועה

צילום: דובר צה"ל, עריכה: יותם בן דוד

עדיין לא ברור אם פניה של ישראל לפלישה קרקעית לרצועת עזה, כשמבצע "עמוד ענן" נמצא עמוק ביומו השישי, אולם הרמטכ"ל בני גנץ ממשיך לסייר בין היחידות הלוחמות ובסיסי האימונים בהם מחזירים את חיילי המילואים לכשירות לקראת פעולה אפשרית. במפגש עם מפקדי חטיבות הצפויות להיכנס לרצועה, הדגיש הרמטכ"ל שיש לעשות אבחנה בין מטרות צבאיות למוקדים אזרחיים. "אני דורש מכם שתשימו לב שאתם לא לוקחים עכשיו סתם בתים ובלי שום צורך מיוחד דופקים לשם מכת אש לא מחוברת לשום דבר מבחינתכם", הורה גנץ.

יתכן והרמטכ"ל מכוון בדבריו לפגיעה אתמול בבית משפחת א-דלו, בה נהרגו 11 מבני המשפחה שאינם מעורבים בלחימה, בהם שתי נשים וארבעה ילדים קטנים. הפלסטינים ירו אמש רקטה לכיוון תל אביב והסבירו כי מדובר בנקמה ל"מות השהידים", כדבריהם.

מבצע עמוד ענן - כותרות אחרונות:
מעל 100 הרוגים ברצועה; חוסלו בכירים בג'יהאד
דיווח: הוסכם על רגיעה, מחלוקת על שלבי היישום
יומו השישי של מבצע "עמוד ענן": עדכונים שוטפים

תדרוך רמטכ"ל של מחט"ים בשטחי הכינוס בדרום,נובמבר 2012. דובר צה"ל
"לא מכיר משימה שגולני לא יעמוד בה". גנץ/דובר צה"ל

בנוסף, הבהיר גנץ למפקדי החטיבות כי הוא סומך עליהם כשתבוא השעה, אם תבוא, לפלישה קרקעית. או במילותיו של הרמטכ"ל: "כשאני אשחרר את הקפיץ הזה אתם תהיו בים, אתם תסמכו עלי שאני אשחרר אותו רק כשאני אחשוב שזה הדבר ההכרחי לעשות, אני לא אעשה את זה לפני. בהצלחה". בהמשך אמר הרמטכ"ל כי "אני לא ראיתי, לא מכיר, לא יודע, לא פגשתי משימה שגולני לא עמדה בה, ואני מניח שאני לא עומד בפני אחת כזו. מה שאני אומר לכם לעשות אתם תעשו".

צה"ל ממשיך זה היום השישי בהתקפותיו על רצועת עזה, ותקף גם היום עשרות יעדים. בשלוש תקיפות בשעות אחר הצהריים, בצפון הרצועה, בעיר עזה ובמחנה הפליטים ג'בליה, נהרגו לפחות עוד שבעה תושבי הרצועה - ובכך עולה מניין ההרוגים העזתים מתחילת המבצע ל-102 לפחות - 27 מהם מאז הלילה האחרון. מניין הפצועים ברצועה מתחילת המבצע עומד על למעלה מ-800.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גנץ בתדרוך מח"טים: "סומך עליכם שתעמדו במשימה". דובר צה"ל
גנץ בתדרוך מח"טים: "סומך עליכם שתעמדו במשימה"/דובר צה"ל
תדרוך רמטכ"ל של מחט"ים בשטחי הכינוס בדרום,נובמבר 2012. דובר צה"ל
גנץ ואלוף פיקוד הדרום טל רוסו/דובר צה"ל
תמונות מביקור הרמטכ"ל בצאלים, נובמבר 2012. דובר צה"ל
תמונות מביקור הרמטכ"ל בצאלים, נובמבר 2012/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully