וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפר שלח הצטרף ל"יש עתיד": "מאמין בלפיד"

פנחס וולף

31.10.2012 / 9:40

בסרטון שהעלה העיתונאי ופרשן הספורט לעמוד הפייסבוק של יו"ר המפלגה, יאיר לפיד, הוא הודיע רשמית על הצטרפותו. "הזדמנות יוצאת מהכלל לעשות שינוי אמיתי בהתנהלות חיינו"

צילום: סרטון שהועלה לרשת, עריכה: יאיר דניאל

לאחר דיווחים בימים האחרונים על כך שהעיתונאי ופרשן הספורט עפר שלח מצטרף למפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד, הוא הודיע הבוקר (רביעי) באופן רשמי על הצטרפותו, בסרטון שהעלה בעמוד הפייסבוק של לפיד. "אני עושה את זה בשמחה גדולה ובציפייה גדולה", אמר.

"'יש עתיד' היא בעיניי הזדמנות יוצאת מהכלל לעשות שינוי אמיתי בדרך שבה חיינו מתנהלים כאן, לא רק שינוי טכני וקוסמטי אלא שינוי עמוק, ואני רוצה להיות חלק מזה. אני משוכנע ומאמין בסגולות וביכולות של לפיד להוביל את יש עתיד כדי שהיא תממש את תכניותיה". שלח הזמין את הגולשים לשאול אותו שאלות בצ'אט וידאו חי שיתקיים עמו היום ב-14:30, בעמוד הפייסבוק של יאיר לפיד.

כבר בשבוע שעבר פורסם לראשונה בוואלה! חדשות כי רשימת מפלגת "יש עתיד" לכנסת ה-19 הולכת ונסגרת, וכוללת בתוכה גם את שלח. בהודעה הרשמית על כוונתו להצטרף למרוץ לכנסת, מצטרף שלח לשורה של עיתונאים שעושים לקראת הבחירות הקרובות את המעבר מהתקשורת לפוליטיקה, בהם יאיר לפיד עצמו, מיקי רוזנטל ומרב מיכאלי.

את דרכו העיתונאית החל שלח כפרילנסר בתפקידי כתב וסגן עורך במדור הספורט של עיתון מעריב. בהמשך החל לכתוב טור במוסף השבת של העיתון. בשנת 2000 עבר לכתוב בידיעות אחרונות, אך כעבור כמה שנים שב למעריב והחל בכתיבת טורים, בעיקר בנושאי צבא וביטחון. במקביל, החל לעבוד כפרשן בערוץ הספורט ושימש ככתב קבוע במגזין "בלייזר". ב-2006 מונה למגיש קבוע בתכנית "שישי" של ערוץ 10, לצד רביב דרוקר, ובהמשך בתכנית "המקור". במהלך השנים פרסם שלח כמה ספרים, בהם "המגש והכסף", ו"שבויים בלבנון".

הרב פירון במקום השני

בתחילת השבוע הציג לפיד את מי שיהיה מספר שתיים ברשימתו, הרב שי פירון. במסיבת עיתונאים, בירך לפיד את ראש מוסדות ישיבת פתח תקווה ומנכ"ל תנועת "הכל חינוך", ואמר: "אנו עומדים פה ביחד היום, כמנהיגיה של אותה מפלגה, מפני ששנינו מאמינים שאפשר וצריך לעצור את התהליך המסוכן של התפצלות החברה הישראלית לשבטים וקבוצות, שכל אחד מהם אומר לעצמו, 'אני דואג רק לעצמי ולמקורביי, ואין לי מחויבות לאחרים'. שנינו פה מפני שאנחנו שותפים לדאגה העמוקה מכך שהפוליטיקה הישראלית הישנה לקחה את התהליך הזה צעד אחד רחוק אף יותר, והפכה אותו לשיטה".

במקום השלישי ברשימה תוצב כפי הנראה ראש עיריית הרצליה, יעל גרמן, חברה במפלגת מרצ בעבר, שתהיה אחת מארבע נשים בעשירייה הראשונה. לאחריה, ולא בהכרח בסדר הזה, יוצבו ככל הנראה עליזה לביא (גם היא, כמו פירון, דתייה-לאומית), ראש עיריית דימונה, מאיר כהן, שעבר ל"יש עתיד" מישראל ביתנו, עו"ד קארין אלהרר, הג'ודוקא האולימפי לשעבר וחבר מועצת עיריית נתניה יואל רזבוזוב, ומייסדת תכנית "אוניברסיטה בעם", ד"ר עדי קול. בשלב זה, לא ברור היכן יוצב מי שגויס בתור "ביטחוניסט" לרשימה, ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully