וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כחלון שוקל הקמת מפלגה, סקר מנבא לו 20 מנדטים"

שר הרווחה והתקשורת שפרש מהפוליטיקה קיבל לידו סקר שמנבא למפלגה בראשותו הצלחה, והוא בוחן הקמת מפלגה - כך דיווח "הארץ". יחימוביץ': "סקרים שערכנו מראים תוצאות דומות"

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

צפו בשר כחלון בוועידת הליכוד בשבוע שעבר

שר הרווחה והתקשורת, משה כחלון, שהודיע לאחרונה על פרישה מהחיים הפוליטיים בוחן בימים האחרונים הקמת מפלגה "חברתית" חדשה, זאת בעקבות סקר שמנבא לו 20 מנדטים אם תרחיש כזה יתממש – כך מדווח הבוקר (רביעי) עיתון "הארץ". רק לפני שבועיים הטיל כחלון פצצה פוליטית כשהודיע שהוא לוקח "פסק זמן" מהפוליטיקה, זאת למרות הפופולריות הרבה לה הוא זוכה בציבור ובסקרים. מספר הערכות דיברו על כך שכחלון פרש על רקע חילוקי דעות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, אולם הוא הכחיש את הדברים ואף הצהיר כי יישאר בליכוד, ויתמוך בה גם מבחוץ.

בעיתון "ידיעות אחרונות" נכתב כי אותו הסקר הצופה הצלחה כזו לכחלון הוזמן על ידי מקורבי השר, ונערך על ידי מכון הסקרים של רפי סמית. בעיתון הארץ נכתב כי הסקר, שתוצאותיו הוצגו בפני שר התקשורת והרווחה, ניבא לרשימה משותפת של כחלון ויו"ר קדימה לשעבר ציפי לבני 26 מנדטים. עוד דווח כי בימים האחרונים שוחח כחלון עם לבני ועם גורמים פוליטיים נוספים. דוברו של כחלון מסר בתגובה לדיווח כי הפרטים אינם מוכרים לו.

משה כחלון פורש - כותרות אחרונות:
נתניהו נעדר, והותיר את במת ועידת הליכוד לכחלון
כחלון: מאמין בדרך הליכוד, אתמוך במפלגה מבחוץ
בבוקר שאחרי הפרישה, כחלון מסביר: "אני רוצה חופש"

משה כחלון בועדת הליכוד. עומר מירון
הבטיח להישאר, ויקיים? משה כחלון, ליד ראש הממשלה נתניהו/עומר מירון

חשוב לציין כי מאז הודעתו, שב ואמר השר כי הוא ימשיך לפעול למען הליכוד, גם במסגרת צוות "מאה הימים" של הליכוד לבחינת רפורמות כלכליות-חברתיות. מה גם שהשר כחלון התחייב כמעט מעל כל במה על דבקותו למפלגת האם. "אמשיך לסייע לליכוד בבחירות הקרובות, אקח חלק פעיל", אמר בשבוע שעבר השר בכינוס וועידת הליכוד", "כל זה כדי שהליכוד ימשיך להוביל כליכוד חזק – אין משהו אחר".

בתוך כך, יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', אישרה למעשה הבוקר בראיון לרשת ב' כי סקרים שהיא ערכה מנבאים הצלחה לכחלון, אם יחליט להתמודד. "הזמנו סקר שהראה כי שילוב שלי ושלו (כחלון) מביא לשובר שוויון מול ביבי וליברמן", אמרה יחימוביץ', שהביעה לאחרונה צער על פרישתו. "יהיה מאוד נכון שכחלון ייכנס למערכת הפוליטית, זה ייתן משקל למערכת הפוליטית", הוסיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully