וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שחל שיפור במצבו: סרן זיו שילון נותח בידו

רמי שני

26.10.2012 / 19:55

הקצין שידו האחת נקטעה במהלך פיצוץ ליד גדר המערכת נותח בידו השנייה. מבית החולים סורוקה, שם פועלים להביא לשיקום היד, נמסר כי עד להחלמתו המלאה יעבור שורה של ניתוחים

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

סרן זיו שילון, מפקד פלוגה בחטיבת גבעתי שנפצע בפיצוץ מטען חבלה במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה, הוחזר היום (שישי) לחדר טיפול נמרץ בתום ניתוח שעבר בידו. מבית החולים סורוקה בבאר שבע נמסר כי הוא יאלץ לעבור עוד שורה של ניתוחים במהלך החלמתו. כמו כן, בבית החולים מאושפזים עדיין שני הפועלים התאילנדים שנפצעו ביום רביעי מפגיעה של רקטת קסאם בעת שעבדו בלול באחד הקיבוצים במועצה האזורית אשכול. מצבו של אחד מהם אנוש; הוא נפגע בראשו והוא עדיין מורדם ומונשם בחדר טיפול נמרץ והרופאים נאבקים על חייו. מצבו של השני מוגדר קל והוא מאושפז במחלקה האורטופדית של בית החולים.

סרן זיו שילון, שנפצע מפיצוץ מטען בגבול עזה בבית החולים סורוקה אחרי קטיעת ידו ,אוקטובר 2012. באדיבות המשפחה
יעבור מספר ניתוחים עד להחלמתו. סרן שילון, אתמול בבית החולים/באדיבות המשפחה

סרן שילון, הוכנס הבוקר לניתוח נוסף בידו, לאחר שאתמול חל שיפור נוסף במצבו של הקצין שידו נקטעה כתוצאה מפיצוץ המטען. הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, ביקר אותו אמש בבית החולים, שוחח עם בני המשפחה ולאחר מכן שמע משילון על השתלשלות האירוע ועל מצבו הרפואי. גנץ הדגיש בפני בני המשפחה כי יעקוב אחר תהליך השיקום של הקצין והוסיף כי למפקדים כמו שילון יש תפקידים חשובים רבים שהם יכולים למלא בצה"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הרמטכ"ל בני גנץ מבקר את הקצין פצוע סרן זיו שילון. דובר צה"ל
הרמטכ"ל גנץ לצד סרן שילון, אמש/דובר צה"ל

מנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי בבית החולים סורוקה, ד"ר מוטי קליין, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "סרן זיו שילון ממשיך להתאושש, הוא חזר להכרה מלאה ונושם בכוחות עצמו". לדברי ד"ר קליין, מצבו של שילון מוסיף להיות יציב. "הוא מדבר וזוכר את האירוע".

אחותו של שילון, הילה, סיפרה כי בעת שמפקד פיקוד דרום, אלוף טל רוסו, ביקר את אחיה, "הוא ניסה להצדיע לו עם היד המרוסקת שלו, ובקושי הצליח". לדבריה, "הוא בכה הרבה בגלל הכאבים וכיוון שאיבד את היד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully