וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני בדרך לעבודה? נפגשה הבוקר עם עופר עיני

פנחס וולף

22.10.2012 / 13:26

יו"ר ההסתדרות ומקורבה של יחימוביץ' נפגש עם יו"ר קדימה לשעבר בביתה בתל אביב. ההערכה היא כי לבני תודיע על החלטתה בימים הקרובים, לאחר שיתברר עתידו של אולמרט

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

האם ציפי לבני תחבור לשלי יחימוביץ' להנהיג את גוש המרכז-שמאל? לוואלה! חדשות נודע כי עופר עיני, יו"ר ההסתדרות ומקורבה של יחימוביץ', נפגש הבוקר (שני) עם לבני בביתה של יו"ר קדימה לשעבר ברמת החי"ל בתל אביב. לבני, ששוקלת את חזרתה לפוליטיקה, עשויה להודיע על החלטתה בתוך יומיים.

עיני הכחיש כי הפגישה קשורה לחזרתה של לבני לזירה הפוליטית, אך ייתכן שהפגישה ממחישה את רצונה להתמודד בבחירות, ולא מן הנמנע כי היא התקיימה במסגרת פגישותיה עם אישים פוליטיים שונים כדי "לבדוק את השטח". עיני מסר בתגובה כי הוא "נפגש מעת לעת עם גורמים במערכת הפוליטית".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישתפו פעולה כדי לחסום את נתניהו? לבני ויחימוביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, ההערכה הרווחת בקדימה היא כי ביומיים הקרובים יודיע ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, על כך שלא יתמודד לכנסת הבאה. כנראה שההחלטה נובעת בשל תוצאות הסקרים האחרונים שהעמידו בסימן שאלה את סיכוייו לנצח את ראש הממשלה, בנימין נתניהו. עם זאת, בסביבתו של אולמרט הבהירו כי הוא טרם קיבל החלטה סופית. לדברי המקורבים, "מדובר בהחלטה לא פשוטה". ההערכה היא שלבני תכריז על החלטתה כיצד לנהוג אחרי הודעתו של אולמרט.

סקרים שפורסמו לאחרונה צופים הצלחה למפלגת העבודה שבינתיים עוד ועוד דמויות מצטרפות למפלגה. בשבוע האחרון הודיעו על התמודדות לרשימת העבודה העיתונאי מיקי רוזנטל, יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי, מראשי המחאה החברתית סתיו שפיר ומזכ"ל שלום עכשיו – יריב אופנהיימר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully