וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח: גופת גבר נמצאה בכביש ברמלה

16.10.2012 / 2:45

אדם כבן 35 נמצא בלילה מוטל לצד כביש 44 מצפון לכלא מעשיהו ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו. בדיקה ראשונית: ייתכן שהוא נדרס על ידי מספר כלי רכב שעברו במקום

חשד לפגע וברח במעורבות מספר כלי רכב: אדם כבן 35 נמצא הלילה (שלישי) מוטל ללא רוח חיים בצד כביש 44 מצפון לכלא מעשיהו שברמלה. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של האיש. נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות. בדיקה ראשונית העלתה כי ייתכן שהאיש נדרס על ידי מספר כלי רכב שעברו במקום, אולם במשטרת רמלה מבהירים כי הפרטים הם עדיין ראשוניים, וכל האפשרויות נבדקות.

במוקד מד"א מרחב איילון התקבלה קריאה בשעה 00:05 על גבר שמוטל על הכביש בין צומת הקרח לכלא מעשיהו. צוות מד"א שהגיע למקום וקבע את מותו זיהה סימני פגיעה של ככל הנראה מספר מכוניות.

ביום שבת לפני כשבוע וחצי נהרג צעיר בן 25 בהתהפכות מכונית בשולי הדרך בקטע הכביש שבין צומת שוקת לצומת להבים בכביש 31. מחקירת המשטרה נבדקת האפשרות לפיה נהג מכונית שנסע ממול התנגש בכלי הרכב ונמלט מהמקום. סימני פגיעה שהתגלו במכונית שהתהפכה חיזקו תחילה את ההשערה כי מדובר בתאונת "פגע וברח", אך לאחר חקירה נוספת הוחלט לבחון כיווני חקירה נוספים.

כמה ימים לפני כן נפצעו ארבעה חיילים לאחר שנפגעו ממונית פלסטינית סמוך להתנחלות נווה דניאל שבגוש עציון. אחד מהחיילים נפצע בינוני והיתר קל ולאחר שטופלו במקום, הם פונו לבית החולים שערי צדק בירושלים. לדברי החיילים, שישה מהם הלכו בצד הכביש, כאשר מונית פלסטינית פגעה בהם ואז נמלטה מהמקום. בשלב זה לא ברור האם מדובר בתאונת "פגע וברח" או בניסיון לבצע פיגוע דריסה נגד החיילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully