וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שאתו: גילה קצב הגישה בקשת החנינה של בעלה

גלעד גרוסמן

15.10.2012 / 14:03

אשת הנשיא לשעבר גוללה את הסבל, לדבריה, שעובר עליה ועל בני משפחתה בעקבות הרשעת בעלה. עם זאת, סיכויי קבלת החנינה נמוכים מאוד, בשל העובדה שקצב לא הביע חרטה על מעשיו

בקשת החנינה בשמו של הנשיא לשעבר משה קצב, הוגשה בידי רעייתו, גילה - כך נמסר היום (שני) מבית הנשיא. עוד נמסר, שהבקשה תטופל על ידי מחלקת החנינות בבית הנשיא על פי הנוהל המקובל. החנינה הוגשה בימים האחרונים למשרד המשפטים, ובה פנייה אישית מצדה של קצב, שבה היא מספרת על הסבל שעברו היא, בעלה ושאר בני ביתה מאז שנחשפה הפרשה.

נשיא מדינת ישראל לשעבר משה קצב יחד עם רעייתו גילה. עודד בלילטי, AP
גוללה בפנייתה לנשיא פרס את הסבל שעברו היא ובני משפחתה. הזוג קצב/AP, עודד בלילטי

בין השאר, סיפרה קצב גם על התנכלויות כלפי נכדיה בבתי הספר שבהם הם לומדים. בקשת חנינה היא למעשה האפשרות היחידה שעומדת כעת בפני קצב, לאחר שבקשתו לדיון נוסף בהחלטה לדחות את ערעורו נדחה על ידי בית המשפט העליון.

"הגשת בקשת החנינה בשמו של משה קצב בשלב זה, כעשרה חודשים בלבד לאחר שהחל לרצות את עונשו, ומבלי שהוא עבר תהליך כלשהו והוכיח כי הוא ראוי להקלה בעונשו, היא לא רק מוקדמת ומביכה מדי, אלא מעבירה מסר בעייתי, אם תתקבל, לגבי מושג השוויון בפני החוק", כך נמסר מאיגוד מרכזי הסיוע בעקבות בקשת החנינה.

קצב מעולם לא הביע חרטה - התנאי לקבלת חנינה

הבקשה הוגשה לאחר שקצב ריצה עשרה חודשים מתוך שבע שנות המאסר שנגזרו עליו, לאחר שהורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב באונס עובדת בלשכתו, וכן בעבירות כלפי שתי עובדות נוספות. ככל בקשה אחרת, היא תיבחן בידי משרד המשפטים, שיעביר המלצה בנושא לשר המשפטים יעקב נאמן ולנשיא שמעון פרס. ההערכה היא כי סיכויי הבקשה להתקבל נמוכים, וזאת הן בשל הזמן הקצר שעבר מאז החל קצב לרצות את עונשו, אך בעיקר לאור העובדה שהפנייה נכתבה בידי רעייתו, בזמן שהוא אינו מודה במעשיו ובשום שלב לא הביע חרטה - היא התנאי לקבלת חנינה.

בחודש דצמבר אשתקד החל הנשיא לשעבר לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו, אולם כבר בתחילה סירב ללבוש מדי אסיר כתומים כאשר משפחתו באה לבקרו בכלא, יומיים לאחר שנכנס בשעריו. כשלושה חודשים לאחר תחילת ריצוי עונשו פגש קצב לראשונה את אשתו, גילה, בזכות פשרה אליה הגיע עם שירות בתי הסוהר, ולבש מעיל אסירים אולם לא את מדי האסיר המלאים. בחודש מרץ התעמת שוב הנשיא לשעבר עם שירות בתי הסוהר לאחר שסירב לתת דגימת DNA כחלק ממבצע שקיימה המשטרה לאיסוף דגימות מכל האסירים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully