וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: חשד שחיילים בחיל האוויר אנסו בנות 14

6.9.2012 / 0:00

שלושה מדריכים בבית הספר הטכני חשודים כי קיימו יחסי מין בהסכמה עם תשע תלמידות, חלקן עשו זאת עבור הטבות כלשהן. בתום חקירה סמויה נעצרו שלושה חשודים, מעצר 2 מהם הוארך

פרשת מין חמורה בבית הספר הטכני של חיל האוויר: שלושה מדריכים בשירות חובה חשודים כי קיימו יחסי מין עם תשע תלמידות בנות 14-15 – כך הותר הלילה (חמישי) לפרסום. על פי החשד, חלק מהתלמידות שכבו עם המדריכים כדי להשיג תמורה במסגרת בית הספר.

מדובר צה"ל נמסר כי בתחילת השבוע נעצרו שלושה חשודים, ששוחררו כבר משירותם הצבאי, ומיוחסות להם עבירות של אונס, בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים והטרדות מיניות, תוך ניצול מרות. בדיונים שנערכו השבוע בבית משפט השלום ובבית הדין הצבאי הוארך מעצרם של שני חשודים עד ליום שישי, וחשוד שלישי שוחרר לביתו תחת תנאים מגבילים.

טקס סיום קורס טיס יוני 2012. דובר צה"ל
פרשת מין חמורה בבסיס חיל האוויר/דובר צה"ל

הפרשה נחשפה לאחר שחייל משוחרר שלח מכתב לנציב קבילות חיילים ובו חשף קשרים מיניים בין שלושה מדריכים לתלמידות. נציב קבילות חיילים, אלוף (במיל') יצחק בריק, החליט כי מהמכתב עולה חשד לפלילים והעביר את הטיפול בפרשה לידי מפקד המשטרה הצבאית. הקצין הנחה להקים צוות חקירה מיוחד שיפעל באופן סמוי ותחת צו איסור פרסום גורף על הפרשה.

חלק מהנערות רצו להשיג הטבות מהמדריכים

מחקירה ראשונית התברר כי שלושה מדריכים, שניים מהם סיימו את שירותם לפני כמה חודשים והשלישי השתחרר לפני למעלה משנה, נהגו לקיים יחסי מין בין כותלי בית הספר הטכני עם תשע תלמידות, בנות 14 עד 15. לאחר גביית עדויות מהבנות, שטענו כי הכול נעשה תחת הסכמה, הוחלט לעצור את שלושת המדריכים בחשד לקיום יחסי מין עם קטינות ותחת מרות, דהיינו אונס סטטוטורי.

שניים מהם נעצרו על ידי המשטרה הצבאית והשלישי נעצר על ידי חוקרי משטרת ישראל. החשד הוא שחלק מהן רצו להשיג הטבות מהמדריכים בתמורה לקיום יחסי מין וחלק מהן עשו זאת בשל חיבה למדריכים. גורם המצוי בפרטי החקירה טען כי המדריכים ידעו זה על מעשיו של זה בעניין קיום יחסי המין, אך ציין כי עד כה לא עולה חשד כי התקיים גם מין קבוצתי.

ממצאי החקירה הראשונית הועברו לידיעתו של מפקד חיל האוויר, אלוף אמיר אשל, שכינס את סגל הפיקוד הבכיר של החיל והודיע לקצינים על הפרשה אותה הגדיר כ"חמורה ביותר". אשל הנחה את המפקדים לעדכן את אחרון החיילים והתלמידים על הפרשה ולהבהיר כי הפרשה נוגדת את הפקודות והנהלים ולאתר אם יש חלילה מקרים נוספים.

בחיל האוויר מייחסים חשיבות רבה לבתי הספר הטכניים של החיל, שכן השוחרים שמתחילים את לימודיהם בכיתה ט' וחלקם מסיים עם תעודות הנדסאים, מהווים 25% מהמערך הטכני של חיל האוויר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully