וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל כתב לשר הביטחון בפייסבוק: "תמות, אמן"

פנחס וולף

2.9.2012 / 12:28

ברק פרסם סטטוס לפיו "ההחלטה לפינוי מגרון מחייבת" וחייל בחטיבת גבעתי הגיב באמירות קשות. "אמן שתסיים כמו שרון", כתב לו. "ברק הגזים עם השנאה למתנחלים", הסביר בתגובה

"אמן שתסיים כמו שרון", נכתב באחת התגובות לפוסט שהעלה שר הביטחון, אהוד ברק, בדף הפייסבוק שלו, אותו מפעילה מפלגת עצמאות בראשה הוא עומד. מבדיקה של וואלה! חדשות עולה כי המגיב הוא חייל בשירות סדיר, המשרת בפלוגת ההנדסה (פלחה"ן) של חטיבת גבעתי.

"החלטת בג"צ לפינוי מגרון מחייבת!", כתב ברק בדף הפייסבוק שלו, בהתייחס לפינוי שנערך היום במאחז. "חוק זה חוק ומדינה צריכה לקיים את סמכותה על אזרחיה". תחילה כתב החייל בתגובה: "תמות אמן". היום, אולי בעקבות פניית וואלה! חדשות לתגובה ממנו, הוא שינה את האמירה. התגובה נמחקה ובמקומה הוא כתב: "אמן שתסיים כמו שרון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהמשך התגובה הקשה נמחקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגולשים לא נותרו אדישים, ורבים הגיבו בזעם על האמרה הקשה של החייל. כאמור, התגובה הראשונה נמחקה ובמקומה איחל החייל לברק סוף טרגי כשל ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, השרוי בתרדמת מאז לקה באירוע מוחי ב-2006. גם על כך הגולשים לא הגיבו בסלחנות. "אני ממליצה לך בחום להירגע, אם אתה לא רוצה לסיים בכלא צבאי", כתבה לו אחת הגולשות, נועה לביא. החייל לא נותר חייב: "שכחתי, לחיילים אסור להגיד מה הם חושבים, מותר להם רק לחתום על סירוב פקודה על תקיפה באירן", הוא השיב בסרקזם. לביא המשיכה בוויכוח: "לא, גם זה אסור להם. אבל איחולי מוות פומביים לשר הביטחון זה עוד יותר אסור".

הגולשים הגיבו בזעם: "אתה אדם נאלח"

"אני מדבר על מוות טבעי", השיב החייל לגולשת. "הוא כבר אדם מבוגר, והוא עושה הרבה נזק". השיח הסתיים, נכון לעכשיו, באמירה של הגולש ירדן מיכאלי: "מחקת את התגובה הראשונה שלך שכתבת 'תמות אמן'. אתה אדם נאלח, אני בז לאנשים כמוך. אל תיתמם עכשיו כאילו כתבת רק 'שתגמור כמו שרון'. את הנעשה לא ניתן להשיב". בינתיים הוסרו כל תגובותיו של החייל מהעמוד, בכללן התגובות לשר הביטחון ולגולשים שהתווכחו עמו.

מנכ"ל מפלגת עצמאות, אושי אלמליח, אמר בתגובה שהוא "רואה בחומרה רבה את הדברים שנכתבו בעמוד הפייסבוק של יו"ר המפלגה, מר אהוד ברק, לבטח כאשר מדובר בחייל בשירות פעיל". אלמליח ציין כי המפלגה תגיש תלונה במשטרה, ותפנה לגורמים המוסמכים בצה"ל את פרטי האירוע. "מפלגת העצמאות מגנה ומוקיעה הסתה ואלימות כפי שהובעו באמירותיו הקשות של החייל", הוסיף.

החייל הגיב בביטול לדברי מנכ"ל המפלגה. "למה יש להתייחס? ברק הגזים עם השנאה למתנחלים", אמר. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "תלונה על פעילותו הפרטית של החייל ברשת הפייסבוק התקבלה ומטופלת על ידי המפקדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully