וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח בכוונה תחילה: נהג טרקטורון נמלט

1.9.2012 / 0:02

המשטרה חושדת כי נהג הטרקטורון פגע בכוונה תחילה בשתי צעירות בגבעת ברנר, לאחר שאלה העירו לו על נהיגתו הפרועה. השתיים, שנפצעו באורח בינוני, הועברו לקבלת טיפול רפואי

חשד לפגע וברח בכוונה תחילה: שתי נערות נפצעו באורח בינוני אמש (שישי), לאחר שנפגעו מטרקטורון שנסע בשטח פתוח באזור גבעת ברנר שבשפלה. המשטרה חושדת שהנהג הדורס פגע בהן בכוונה, לאחר שהעירו לו על אופן נהיגתו, וקוראת לנהג שנמלט להסגיר את עצמו.

סמוך לשעה 19:00 רצו השתיים, בנות 19 ו-15, בתוך קבוצה של רצים בשטח הפתוח. לפתע הופיע במקום טרקטורון, שעל פי עדי ראייה נסע בשטח במהירות ובפראות. על פי החשד, אנשים שהיו בקבוצת הרצים העירו לו על אופן נהיגתו, ובתגובה הוא האיץ ופגע בהם. לאחר מכן הוא נמלט מהמקום.

ניידות טיפול נמרץ שהגיעו למקום העניקו לפצועות טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותן לבית החולים קפלן ברחובות, כשהן סובלות משברים בגפיים. כוחות של משטרת מרחב שפלה הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות המקרה ובמקביל פתחו בסריקות לאיתור החשוד בדריסה, שכאמור נמלט מהמקום.

המשטרה קוראת לנהג הטרקטורון להסגיר את עצמו בהקדם, ומבקשת מכל מי שיודע פרטים על התאונה או אודות זהות הנהג להתקשר למוקד 100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully